dem0 Skrevet 27. desember 2010 Del Skrevet 27. desember 2010 Hei, jeg er usikker på hvor jeg skal plassere denne tråden, så hvis dette er feil så får en moderator bare bytte. Jeg og noen venner er på utkikk etter en dedikert server vi kan leie. Vi vil hoste en Garry's mod server, samt et forum. Noen som har noen anbefalinger? Siden det er Gmod det er snakk om, MÅ vi ha tilgang til filene på serveren og vi må kunne ha veldig mye frihet på serveren. Serveren må tåle rundt 20 spillere. Takk for svar. Lenke til kommentar
iNeo Skrevet 27. desember 2010 Del Skrevet 27. desember 2010 leaseweb.com. Disse bruker jeg. Lenke til kommentar
stigfjel Skrevet 27. desember 2010 Del Skrevet 27. desember 2010 Hvordan er mulighetene deres for å hoste det selv? Det beste er å ha full kontroll over serveren. Og hvis dynamiske adresser er et problem, kan dere alltids bruke dyndns som løser det problemet. Hvis dere har kompetanse på Linux burde det ikke koste all verdens i lisenser. Og maskinvare er billig. Lenke til kommentar
dem0 Skrevet 27. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 27. desember 2010 Jeg har kjørt serveren på min egen pc før. Eneste problemet er båndbredden min. I tillegg må spillerne laste ned mye innhold. Lenke til kommentar
stigfjel Skrevet 28. desember 2010 Del Skrevet 28. desember 2010 Her virker det som at det er opphastigheten på internett-forbindelsen din som er flaskehalsen. Hva slags linje og leverandør har du, og hva koster det å øke farten? Hvis du vet sånn ca hvor mye data hver bruker laster ned fra serveren din kan du regne deg frem til hvor høy opphastighet du trenger. Lenke til kommentar
dem0 Skrevet 29. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2010 Problem solved: Spillserveren kommer til å stå på en venns dedikerte server. Lenke til kommentar
Passekul Skrevet 10. november 2012 Del Skrevet 10. november 2012 (endret) Lurer egentlig på akkurat det samme. Men fikk ikke mye ut av disse svarene her. Samt tråden er jo tross alt 2 år gammel. Er det noen der ute som tilbyr en form for pakketilbud(spillserver, hjemmeside, mumble etc) som er mest mulig "tilrettelagt" for akkurat Garry's Mod? Endret 13. november 2012 av Passekul Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå