Howard Skrevet 3. juli 2003 Del Skrevet 3. juli 2003 TEST: MPIO HD100 Til tross for stadige søksmål og trusler, samt forlik og dommer i millionklassen rundt MP3-temaet, er MP3-spillere i vinden som aldri før. Nye produkter ankommer markedet på løpende bånd, og denne gangen ser vi på en lovende jukebox fra MPIO. Les saken her. Lenke til kommentar
Turboneger Skrevet 3. juli 2003 Del Skrevet 3. juli 2003 Hvorfor bør jeg/bør jeg ikke kjøpe denne istedenfor Zen? Lenke til kommentar
andjoha Skrevet 4. juli 2003 Del Skrevet 4. juli 2003 hva er egentlig grunnen til at akkuratt den samme spilleren også går under navnet odyssey 1000? ("fra eDigital") er det sånn "billigspiller fra kina som hvem som helst kan kjøpe opp og sette navnet sitt på og selge videre" eller noe? Lenke til kommentar
genesis Skrevet 4. juli 2003 Del Skrevet 4. juli 2003 hmm, er det bare meg, det nevnes at prisen er under iDritt, men den er ikke opgitt... og når det gjelder "odyssey 1000" så ventet jeg før en stund på den, den har kanskje blitt kjøpt opp ja, men "lisensen" hjelper det vel bare å selge videre til én kjøper ... eller , men da får jeg vel søke etter prisen på denne saken... Lenke til kommentar
PrmlScrm Skrevet 22. august 2003 Del Skrevet 22. august 2003 Hvorfor bør jeg/bør jeg ikke kjøpe denne istedenfor Zen? Du bør ikke kjøpe Zen hvis du liker små morsomme ting som: - FM Radio - Voice Recorder - Stemme aktivering Dessuten ser MPIO flottere ut enn Zen gjør. Synes jeg da.. http://www.geocities.com/theulser/mpio_index1 Lenke til kommentar
Joddleif Skrevet 16. april 2004 Del Skrevet 16. april 2004 (endret) Noen som aner hvor jeg kan få tak i MPIO HD100? Noen som har link til produktet i en nettbutikk? Endret 16. april 2004 av Joddleif Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå