Gå til innhold

MS messenger virker, men ikke MSN messenger?

Anbefalte innlegg

jeg drev å tulla med registret og noen andre ting for jeg var så iritert over at windows brukte så lang tid på å komme igang etter boot.

nå virker ikke msn messenger lenger, beskjeden jeg får er: logging in to .net messenger servise failed because the servise is temporarily unavalable. please try again later....

men micro$oft sin messenger kjører helt fint, litt ustabil som alt annet fra m$ da...

kan noen si hva som er galt? eller en måte å gjennoprette ALLE register nøklene og andre innstillinger, også de i administrative tools ol...

væærsåsnill og hjelp meg! mååå ha msn messenger tilbake!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

d kan hende ja, men det er fortsatt to forskjellige program, og den genialeste av dem, msn messenger, vil ikke starte, bare den gamle stygge ms messenger 4.xx noe.

sjekk etter selv, kjører du msn messenger kan du nesten være sikker på at msmsgs.exe kjører i bakgrunnen...

Lenke til kommentar

msn messenger og windows messenger er ganske lik egentlig, eneste at MSN messenger er mye mye bedre enn win messenger da. du vil sikkert bruke MSN messenger å ikke win messenger så da er det like greit å fjerne hele greia, sånn at du slipper å streve videre med den shiten. for å fjerne win messenger så trykker du: start og kjør, når du kommer inni kjør så skriver du: RunDll32 advpack.dll,LaunchINFSection %windir%INFmsmsgs.inf,BLC.Remove å trykker enter. da skal du få fjerna win messenger for godt den vil iallefall ikke starte når du starter windows noe mer.

Lenke til kommentar

hmm ok! takk for alle svar, jeg sletta alt som var og begynte på nytt jeg, d hjalp til en viss grad, nå fungerer msn messenger 5.0, ikke 6.0 av enelleranna grunn... uansett så er jeg fornøyd bare jeg ikke har msmsgs.exe kjørende, nå er iaffal den ute av banen, men msn messenger er fortsatt ustabil og fungerer feil, klarer meg nok til neste formatering 8)

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...