HanEneTomaten Skrevet 27. desember 2010 Del Skrevet 27. desember 2010 Jeg har nylig gjenopprettet min dell dimension 9200 til fabrikkinstillinger. Jeg brukte dell system cd'en som fulgte med med windows xp media center. 2 problemer fulgte. For det første kan jeg ikke lenger se D på min datamaskin lenger, da jeg før gjenopprettingen hadde både C og D. 250GB er med andre ord forsvunnet i luften for alt jeg vet om data. For det andre prøvde jeg å installere et spill på den, og da fikk jeg beskjed om at den ikke fant et grafikkort kompatibelt med direct 9, og den ba meg om å sjekke at jeg har de nyeste driverne som trengs. Hvilke drivere er dette og hvor kan jeg laste de ned? All hjelp mottas hjertelig! Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 28. desember 2010 Del Skrevet 28. desember 2010 1. Sjekk Diskbehandling (se min signatur). Legg ut bilde. 2. Sjekk Enhetsbehandling for å se hvilken driver du har. Noen gule utropstegn? Lenke til kommentar
Phyltre Skrevet 28. desember 2010 Del Skrevet 28. desember 2010 http://support.euro.dell.com/support/index.aspx?c=no&l=no&s=dhs&~ck=mn ? Angående den installasjons cden har den service pack 3 ? hvis ikke begrenser det jo windows til max 127 GB elns. Ergo skal du utnytte større disker må servicepack 3 være innstallert Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 28. desember 2010 Del Skrevet 28. desember 2010 SP3 har ingenting med dette å gjøre. Du tenker nok på at første versjon av XP (før SP1) ikke støtter disker over 120 GB. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå