MAEZTRO Skrevet 27. desember 2010 Del Skrevet 27. desember 2010 Hei. Kjøpte meg Black Ops idag, (nylig reformatert pc med alle de nyeste driverne installert) og har et jævlig stort problem når det kommer til FPS. Har alt av settings på laveste, men har fortsatt syyykt lav fps. Når jeg spiller CSS har jeg 200+ fps, men Black Ops bare failer. Her er speccsa; Windows XP med: KABINETT Antec Nine Hundred sort miditower, Vindu i sidepanelet (Uten Stømforsyning) HOVEDKORT: MSI P6NGM-FD, nForce-630i+GF7100, m-ATX Socket-775, DDR2, DVI, GbLAN, PCI-Ex16 PROSESSOR: Intel Core 2 Quad Q6600 2.4GHz Socket LGA775, 8MB, BOXED m/vifte STRØMFORSYNING: Corsair Powersupply 550W Bulk, black, ATX/EPS, 120mm fan, 4xSATA, SLI RAM: Corsair TWIN2X 5400 DDR2, 2048MB PC5400 Kit w/two matched CM2X1024-5400C4 Dimm's HARDDISK: Western Digital Caviar GP 750GB SATA2 16MB IntelliPower SKJERMKORT: XFX GeForce 9600GT 650M 512MB GDDR3 Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 27. desember 2010 Del Skrevet 27. desember 2010 Kombinasjonen av utdatert operativsystem, gammelt skjermkort og kun 2Gb minne gjør nok sitt for å gi deg den laveste mulige ytelsen i et ellers ganske så krevende spill. Tror nok det er på tide å kjøpe noen nye deler : Vurdere om det kan være greit å kjøpe en ny PC eller oppgradere : *4Gb minne. *Kraftigere skjermkort : Nvidia 460 eller et Amd 6950 / 6850. *Nytt operativsystem : Windows 7 64 Bit. Lenke til kommentar
Erratum Skrevet 27. desember 2010 Del Skrevet 27. desember 2010 Uansett så burde du kunne kjøre black ops greit. Lenke til kommentar
UriasX Skrevet 27. desember 2010 Del Skrevet 27. desember 2010 Du har jo ikke akkurat det nyeste av hardware, så du kan ikke forvente å kjøre Black Ops spesielt bra. Har lest litt rundt på nettet, på sider som dette. Her står det at Black Ops er dårlig optimalisert til en god del PCen (pga elendig overføring fra konsoll til PC) og vil derfor kunne kjøre dårlig, selv på minimum instillinger. Nå skal det sies at CSS ikke er stort å sammenlikne med. Det er et gammelt spill som ikke krever noe av hardware Håkon Lenke til kommentar
MAEZTRO Skrevet 28. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2010 Kombinasjonen av utdatert operativsystem, gammelt skjermkort og kun 2Gb minne gjør nok sitt for å gi deg den laveste mulige ytelsen i et ellers ganske så krevende spill. Tror nok det er på tide å kjøpe noen nye deler : Vurdere om det kan være greit å kjøpe en ny PC eller oppgradere : *4Gb minne. *Kraftigere skjermkort : Nvidia 460 eller et Amd 6950 / 6850. *Nytt operativsystem : Windows 7 64 Bit. Har du noen anbefalinger til minne/skjermkort? og evt. en prosessor? Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 28. desember 2010 Del Skrevet 28. desember 2010 Tja, du kan enten oppgradere pcen ved å kjøpe feks : 2 x kingston 2Gb = 700Kr. Skjermkort : Gainward Geforce GTX 460 : 1445 Sapphire Radeon 6850 : 1475 Bare pass på at du fjerner de andre minnebrikkene da du ikke har lyst til å kjøre minnet på lavere hastighet, eventuelt kan du kjøpe 4x kingston brikkene om du ønsker å skifte til 64bits os og ønsker mye minne. Om du ønsker noe som er litt mer framtidsrettet bør du satse på en oppdatering av cpu og hovedkort , her er det mye å velge mellom både fra Amd og Intel, personlig har jeg gått for en Phenom II X6 til Amd , men ytelsemessig får du nok litt mere fra Intel (men det koster jo også litt mere da). Lenke til kommentar
hazerd Skrevet 7. januar 2011 Del Skrevet 7. januar 2011 Jeg Prøvde ut Game Booster programmet, for og se om det funka, og det gjorde det faktisk for min del :O Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå