hiims1998 Skrevet 27. desember 2010 Del Skrevet 27. desember 2010 hei jeg kjøpte en MSI GX660 og har nå fådt dette probleme når jeg foreksempel er på youtube så fryser skjermen og av og til klarer den og gjenopprette seg men da blir youtube filmen grønn og jeg må oppdatere siden for og se filmen. men av og til så klarer den ikke og gjneopprette seg selv og da må jeg gjøre det selv. hva må jeg gjøre laste ned nye drivere eller bios? Lenke til kommentar
_tHokA_ Skrevet 27. desember 2010 Del Skrevet 27. desember 2010 Prøv nye drivere først. Kjør også Windows Update for å se om det kan ligge noe der. Lenke til kommentar
hiims1998 Skrevet 27. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 27. desember 2010 Prøv nye drivere først. Kjør også Windows Update for å se om det kan ligge noe der. takk for svar men har prøvd og laste ned og installert den nyest driveren og jeg fant ingen ting på windows update og når jeg sendte mail til Abbo.no der jeg kjøpte pcen og spørte dem om hva jeg skulle gjøre så fikk jeg denne medlingen... Hei Thomas, dette spørsmålet er dessverre for spesifikt til at vi har kompetanse til å hjelpe deg her på kundesenteret. Mitt beste tips er at du forhører deg om dette spørsmålet i et av nettforumene, der pleier det alltid å være noen som har denne typen detaljkunnskap. her er MSI nettsiden med pcen men jeg har i5-460m og ikke i7 prossesor. http://www.msi.com/index.php?func=downloaddetail&type=bios&maincat_no=135&prod_no=2127 Lenke til kommentar
_tHokA_ Skrevet 27. desember 2010 Del Skrevet 27. desember 2010 Er det kun feil da du ser på video? Er ikke feil på video codec pakkene du har på maskinen da? Prøv å last ned K-Lite Codec Pack f.eks. Se om det hjelper Lenke til kommentar
hiims1998 Skrevet 28. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2010 Er det kun feil da du ser på video? Er ikke feil på video codec pakkene du har på maskinen da? Prøv å last ned K-Lite Codec Pack f.eks. Se om det hjelper nah er faktisk ikke sikker på om det bare er når jeg ser på video tror det har skjedd utenom og. skal prøve og laste ned k-kite codec Lenke til kommentar
EivindS_ Skrevet 28. desember 2010 Del Skrevet 28. desember 2010 Skjer det samme når du spiller? Lenke til kommentar
hiims1998 Skrevet 28. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2010 Skjer det samme når du spiller? tror ikke det er faktisk ikke sikker men etter jeg oppdatete skjermkorte og noe annent så har ikke skjermen frøset seg eller noe sånt så tror kansje det er blitt fikset men er ikke sikker Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå