Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

au au au. Er DETTE grunnen til at nykjøpte deler for 14k ikke reagerer?

Anbefalte innlegg

Har du lest hva trådstarter nettopp skrev??? han ville ikke kjøpe et hk til 3000kr.

Dessuten, hvis man er ute etter kvalitet kjøper man ikke demovarer. Det er bestandig en grunn til at det er "demo" :roll:

Han skriver at han heller vil ta sjansen på å reparere det enn å bruke nye 3000,- på et nytt HK. Dette sier meg at hans nåværende HK kostet 3000,- og at han dermed er villig til å betale såpass for HK, men at han gjerne vil prøve andre metoder før han kjøper et nytt.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ikke så vanskelig å se av bildet i førstepost at det er et Rampage III Extreme, kanskje??

Lurte på om det var noe sånt... men det er uansett vanlig å fortelle hva det er ;)

Det ser ut som at det er mange "bedrevitere" her i tråden så jeg avslutter her :roll:

edit: ønsker trådestarter lykke til og håper det ordner seg :yes:

Endret av Kent -amdme-
Lenke til kommentar

Lurte på om det var noe sånt... men det er uansett vanlig å fortelle hva det er ;)

Når jeg hadde byttet CPU-viften til den jeg kjøpte fikk jeg ikke start på pc'en og det lyste rødt på CPU-komponentsjekkeren på hovedkortet(asus rampage III extreme). Jeg åpnet CPU'en for å se om problemet var nedi der og fant noe som ser ut som 2-3 knekte pins på festet på HK. Har lagt ved bilder som vedlegg.

Det ser ut som at det er mange "bedrevitere" her i tråden så jeg avslutter her

Lyst å begrunne denne påstanden? Er ingen "bedrevitere" her, men det er snakk om prioriteringer. Vil han kjøpe dyrt for å få flere funksjoner eller vil han kjøpe billig uten tilleggsfunksjonene?

Da han allerede har et dyrt hovedkort velger jeg å tro at dette er et bevisst valg.

Lenke til kommentar

kjære vene.. give it a rest :roll:

edit: trådstarter var uheldig da han tok løs cpu/kjøler og ødela hk... da er saken ganske grei, hvis han fremdeles skal ha kvalitet må han betale for det. Hvis ikke kan han gå for en rimeligere løsning, som i mange tilfeller er like bra, det kommer an på bruk/behov/pengebok :)

Han sa vel ikke noe om at han MÅTTE ha det og det hovedkortet??

Angående utsagnet om "bedrevitere" orker jeg ikke å utdype dette videre og beklager til de som måtte føle seg truffet ;)

Kent

Endret av Kent -amdme-
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...