Corna Skrevet 27. desember 2010 Del Skrevet 27. desember 2010 Hei. Har mailet og ringt i hele dag, men kommer ikke noe svar. Er komplett oppe i romjula? Klar for å få svidd av noen kr på nytt pc utstyr, men gidder ikke bestille hvis jeg ikke får utstyret før på nyåret. Lenke til kommentar
Mortis360 Skrevet 28. desember 2010 Del Skrevet 28. desember 2010 De er nok åpne, men de har sikkert stor pågang. Finner dog ingen åpningstider for romjula på nettsidene deres. ~ Mortis Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 28. desember 2010 Del Skrevet 28. desember 2010 (endret) Jeg bestillte ting fra dem 14:03 i går og fikk hentemeldingen nå ca 12:00, så de har åpent, det er sikkert. Merk: jeg bestillte levering til hentebu (Stavanger). Posten får evt. stå for egen regning når det gjelder levering om du velger det. Endret 28. desember 2010 av MrLee Lenke til kommentar
troari Skrevet 28. desember 2010 Del Skrevet 28. desember 2010 De er nok åpne, men de har sikkert stor pågang. Finner dog ingen åpningstider for romjula på nettsidene deres. ~ Mortis Har du ikke sett dette? http://www.komplett.no/k/k.aspx?action=custserv&topic=contactdetails Lenke til kommentar
V?rbris Skrevet 3. januar 2011 Del Skrevet 3. januar 2011 Er Sirup hos komplett.No nå. Bestilte en pc med noen forandringer 14.12.2010 Ennå pr. 03.01.2011 tror jeg at jeg kan se langt etter denne PC. Vurderer kansellering av bestilling. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå