Gå til innhold

5x5 Stronglifts, eller...?

Nani95

Anbefalte innlegg

Hei!

Skal starte på nytt treningsprogram nå så fort som mulig.

Jeg er allerede godt trent, og målet er noe slik:

six-pack.jpg

taylor_lautner_shirtless_sixpack_new_moon_set_tree_300x400.jpg

LL-CoolJ.jpg

Vil SL5x5 passe for mine behov eller kan dere anbefale noe annet?

Btw, jeg vet at jeg må gjøre veldig mye cardio i tillegg til 5x5 for målet mitt!

Takk!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Go for it :)

Spis mye i starten, gjerne mye proteiner. Greit å ha litt kroppsfett å bygge muskler på. Det tar tid.. Når du er fornøyd, så senker du kalorinivået, spiser mye proteiner og trener som vanlig, Men det er ikke vits å begynne med pangstart. Ett mål om gangen.

Endret av baBuShKa
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Axby2kEH

Hva mener du med "godt trent"? Idrettsbakgrunn, sterk fra før, hva? Det har litt å si med tanke på nivået på treningsprogrammet du har tenkt å kjøre ;)

Lenke til kommentar

Hva mener du med "godt trent"? Idrettsbakgrunn, sterk fra før, hva? Det har litt å si med tanke på nivået på treningsprogrammet du har tenkt å kjøre ;)

Tja, har spilt fotball siden 1.klasse. Slutta nå for ikke så lenge sia, og nå går jeg i 10.

I det siste har jeg drevet med P90X. Jeg har trent en god del med egen kroppsvekt, men jeg er ikke noe særlig stor. Jeg er 15 år, 183, 71 kg. Vet jeg veier lite, men er ikke absolutt ikke spinkel!

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Axby2kEH

Ok. Men så lenge du ikke har drevet med systematisk styrketrening, så er man fremdeles for nybegynner å regne, blant annet fordi styrke ikke bare ligger i muskler, men også i nervetilpasninger. Men et helkroppsprogram med lineær progresjon er da midt i blinken :)

Lenke til kommentar

Ok. Men så lenge du ikke har drevet med systematisk styrketrening, så er man fremdeles for nybegynner å regne, blant annet fordi styrke ikke bare ligger i muskler, men også i nervetilpasninger. Men et helkroppsprogram med lineær progresjon er da midt i blinken :)

Good!

Har drevet litt med styrketrening og kan mange øvelser. Er ikke helt nybegynner, men har ikke drevet med det særlig lenge =)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...