Gå til innhold

Hvordan er Kinect for gamere?

Maxiraze

Anbefalte innlegg

Fikk Kinect til Jul men er skeptisk til det på grunn av den delayen den har og faktisk de store bevegelsene man må gjøre for å spille det + det ser ut til at det kunn er "barnespill" til den.

Jeg kan se for meg at for personer som ikke spiller mye til vanlig og barn kan synest dette er noe å satse på.

Men vil gjerne vite hva folke synes om den, både fra de som ikke spiller så mye til vanlig men helst fra de som kan kalle seg "gamere" :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vår eldste jente fikk Kinect til jul også, og det er egentlig imponerende bra. Har ikke prøvd annet enn såvidt Kinectimals og Kinect Adventures, men det har i alle fall vært morsomt. Litt tynt grunnlag å uttale meg på, men ikke noe dårligere grunnlag enn de andre som har uttalt seg før meg :p

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-T9cKWhDpN0

Hvis du er skeptisk, lever tilbake til butikken. Da er det nok ikke for deg.

for noe tull!

man kan jo være skeptisk til noe og bli overasket over at det er bra.

Lenke til kommentar

Kinect er ikke for tradisjonelle gamere. Punktum. Kinect er for casual-markedet, på samme måten som Wii-moten og PS Move.

Hvis Kinect noensinne vil få en rolle i "ordentlige" spill, så vil det være som et sidekick til den vanlige kontrolleren. GoW3 vil neppe bli spilt med Kinect alene selv om det sies å skulle få støtte for Kinect. :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...