aleks558 Skrevet 27. desember 2010 Del Skrevet 27. desember 2010 okei her er saken... har nå sitte hos en kompiss med ps3 en min å gama online en god stund. så plutselig får jeg feilkode om at jeg ikke er tilkoblet nettverk... så jeg prøvde å restarte ps3 en uten håp samme med routeren uten noe teng for nett... kompissen min sitter i dette øyeblikket å spiller online å jeg sitter på sammen nettverk på pcen jeg skriver på... når jeg går på " Test for internettforbindelse" kommer det følgende: skaffer ip adresse lykkes indernettforbindelse lykkes Playstationnetwork lykkes UPnP mislykkes NAT-Type mislykkes å når denne testen er ferdig endres Skaffer ip adresse til mislykkes. hva skal jeg gjøre? Lenke til kommentar
OlaOlablakken Skrevet 27. desember 2010 Del Skrevet 27. desember 2010 Forsøk å endre kanal på routeren. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 27. desember 2010 Del Skrevet 27. desember 2010 (endret) Eller rett å slett ta en reset på router. Eller prøv dette: http://manuals.playstation.net/document/en/ps3/3_15/settings/connectwireless.html Endret 27. desember 2010 av LunaticFanatic Lenke til kommentar
aleks558 Skrevet 27. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 27. desember 2010 plutselig funket det igjen uten at jeg gjorde noenting men problemet var jo det at mora til kompissen min ikke har peiling på brukernavn å passord på routeren så kom ikke inn på den... MEN det funker fåreløbig greit så får håpe det holder seg sån Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå