Gå til innhold

Ikke bilde!

Bimbo

Anbefalte innlegg

Har nettopp kjøpt meg Xbox. Er det ikke bare å plugge scart-adaptern til TV'n, slå på TV og Xbox'n så har du kontakt mellom TV og Xbox'n. Slik er det ihvertfall med DVD spillern min. Med en gang jeg slår på DVD spillern ser jeg meny valget på DVD spillern. Har prøvd å søke gjennom kanalene, men finner ikke Xbox spillern. Er det noe galt med TV'n eller. Kan noen være så snill å hjelpe meg :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvis du bruker Scart-kontakt så må du jo bruke AV-kanalen(e) på tv'en. Kanskje du har 2 AV-kanaler? Sjekk bak på tv'en hvilken (nr.1 eller 2) du har koblet til og bruk denne kanalen på tv'en. Hvis det ikke funker må du konkretisere oppkoblingen din

Lenke til kommentar

Takk for svar!

Jeg bruker AV kanalene XBOX i AV 1 og DVD spiller'n i AV 2. Når jeg slår på DVD spiller'n så kommer DVD "bildet" opp med engang. Men ingen ting skjer hvis jeg starter Xbox'n. Jeg har Panasonic Quintrix 21". Har ikke bruksanvisningen til den.

Jeg har koblet til scart adapteren slik som det står i bruksanvisningen.

Lenke til kommentar
Takk for svar!

Jeg bruker AV kanalene XBOX i AV 1 og DVD spiller'n i AV 2. Når jeg slår på DVD spiller'n så kommer DVD "bildet" opp med engang. Men ingen ting skjer hvis jeg starter Xbox'n. Jeg har Panasonic Quintrix 21". Har ikke bruksanvisningen til den.

Scartadapteren sender ikke oppstart signaler på samme måte som en vanlig scart. Min tv registere heller ikke at xboxen startes (før jeg kjøpte en scart kabel)

Lenke til kommentar
  • 4 år senere...
Takk for svar!

Scartadapteren sender ikke oppstart signaler på samme måte som en vanlig scart. Min tv registere heller ikke at xboxen startes (før jeg kjøpte en scart kabel)

Yo, har en Panasonic Quantrix jeg også. Lang historie kort, hvilken knapp lagrer jeg kanalene på? :p

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
Takk for svar!

Yo, har en Panasonic Quantrix jeg også. Lang historie kort, hvilken knapp lagrer jeg kanalene på? :p

Hehe.. Ikke dumt å svare på et topic fra Juli i fjor.. Men men.. Bedre sent, enn aldri.

Lenke til kommentar

Emnetittelen i denne tråden er lite beskrivende for trådens innhold og det er derfor ingen god emnetittel. Jo bedre og mer beskrivende emnetittelen er, jo lettere er det for andre å skjønne trådens innhold og det vil være lettere å treffe den riktige forumbrukeren med det rette svaret. Ber deg derfor om å endre emnetittel slik at du unngår at en moderator stenger tråden. Vennligst forsøk å ha dette i tankene neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler.

Bruk p_edit.gif-knappen i første post for å endre emnetittelen.

(Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Ikke kommenter dette innlegget, men p_report.gif gjerne dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet..)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...