Klossmajoren Skrevet 27. desember 2010 Del Skrevet 27. desember 2010 Hvis jeg kjøper en samsung galaxy tab her: http://www.ludostore.no/wsp/microshop/frontend.cgi?func=catalog.show&func_id=30341&table=PRODUCT NOTE: Den er uten operatør lås! Akkurat nå har jeg en mobil, men når jeg kjøper en galaxy tab, så kan jeg bytte på SIM-kortet mellom to mobiler, som f.eks hvis jeg vil ut i skogen så kan jeg bytte Sim-kortet til den andre mobilen min (ikke glaxyen) men den andre som ikke blir så lett ødelagt, og når jeg kommer hjem fra skogsturen kan jeg sette sim kortet inn i galaxyen går dette ann? å ha en annen mobil og en galaxy og bytte på SIM-kortet mellom de? TAKK for alle svar! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-376f9 Skrevet 29. desember 2010 Del Skrevet 29. desember 2010 (endret) Jøss, ja, det er det som er meningen med konseptet SIM. Men kan du ikke i stedet skaffe deg tvillingsim? Edit: litt kjapp her, du får vel ikke tvillingsim til kontantkort. Endret 29. desember 2010 av Slettet-376f9 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå