Gå til innhold

Veldig dårlig fps i Black ops. bra speccs.

Anbefalte innlegg

Hei. Eg har en hjemmebygd PC med følgene speccs og OS.

AMD phenom X6 1055T 2.8 ghz @3.61ghz processor.

ATI Radeon HD 5850 skjermkort.

8GB ram(3.12 kan brukes)

Windows XP SP3 32bit OS.

Steam folderen ligger på en SSD som er 25GB/60GB fyllt opp.

Call of Duty Black ops ligger på 30-50 FPS hele tiden.

eg har spillt opp til 5th prestige før dette skjedde. da låg det på 60 fps med V sync ON.

(note:ligger på 40 fps med eller uten Vsync på nå.)

dette skjer regardless av graphics settings, til og med på LOW graphics og windowed mode on og off.

Vet ikkje om det er en patch som har gjort det.

Har prøvd å installere gamle CCC drivere til ingen hell. kunne gjerne trengt litt hjelp nå =/.

Endret av Kingulf
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tja, kan jo være nettop fordi du benytter deg av Xp som ikke akkurat er optimalisert for SSD disker (selv om du har fisket dette).

I tilegg benytter du deg av 32bit noe som fort kan bli et problem sammen med minnemengden og skjermkortet ditt.

Antar at det kan være på tide å oppgradere til Windows 7 64bit.

Edit : Sikkert litt slem mot deg her, du kan jo alltids prøve en reinstall av Windows xp med oppdatering av alle drivere. Kan ta noen timer dog.

Endret av Malvado
Lenke til kommentar

Tja, kan jo være nettop fordi du benytter deg av Xp som ikke akkurat er optimalisert for SSD disker (selv om du har fisket dette).

I tilegg benytter du deg av 32bit noe som fort kan bli et problem sammen med minnemengden og skjermkortet ditt.

Antar at det kan være på tide å oppgradere til Windows 7 64bit.

Edit : Sikkert litt slem mot deg her, du kan jo alltids prøve en reinstall av Windows xp med oppdatering av alle drivere. Kan ta noen timer dog.

Hehe, takk for ett ærlig svar da. selv om du er litt slemm >=).

Men ja, det kan vere du har rett. Men eg syns bare det er litt merkelig at det bare skjer ut av tomme luften. har spillt i godt 2 og en halv dag(played time, ikkje bare 2 dager)

Eg har en copy av Win7 liggende, har bare ikke hatt noe behov for å oppgradere før dette.

1 spørsmål, tar det lang til å installere Win7 på en 60 gb ssd da? backet den opp idag uansett, fikk ny 2TB hdd til jul ^^

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...