janerrn123 Skrevet 27. desember 2010 Del Skrevet 27. desember 2010 Hei! Jeg satt igår kveld og spilte Call of duty: Black Ops. Plutselig restarta pcn seg etter noen timer med spilling. Da jeg skrudde den på igjen virka alt som normalt, internett fungerte helt vanlig. Men jeg får ikke koblet til verken steam eller ventrilo. Veldig merkelig problem, spillet skal vel ikke klare å forandre noe med routern? Jeg prøvde idag og formatere, men det er fortsatt samme problemet! Altså internett funker, ingenting er galt med den. Men jeg får ikke koblet til verken steam eller ventrilo. Ganske sikker på at det har en sammenheng med at COD hang seg. Takk på forhånd:) Lenke til kommentar
janerrn123 Skrevet 27. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 27. desember 2010 Kan dette ha noe med at jeg må åpne porter å gjøre? Trodde ikke en port "plutselig" kunne bli blokkert. Har aldri hatt noen problemer med steam eller ventrilo tidligere og har hatt routern i flere år! Lenke til kommentar
Youcef Skrevet 27. desember 2010 Del Skrevet 27. desember 2010 "Plutselig restartet pcen seg?" <- Hvorfor det ? Oppdatering (f.eks antivirus/brannmur?) Om du har flere pcer i huset, fungerer steam/ventrilo på disse? Lenke til kommentar
janerrn123 Skrevet 27. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 27. desember 2010 Trur den restartet seg pga varme, hadde spilt lenge. Men problemet er løst, det var pga Telenor hadde gitt meg begrenset tilgang på nettet. Sikkert pga jeg hadde lasta ned/opp endel. Lenke til kommentar
janerrn123 Skrevet 27. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 27. desember 2010 Håper ihvertfall det er dette som er problemet! Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 27. desember 2010 Del Skrevet 27. desember 2010 Telenor begrenser ikke ADSL pga nedlasting. Hvis maskinen din er infisert og sender ut uønsket trafikk sperrer de porter. http://www.telenor.no/bedrift/aktuelt/nyheter/abuse.jsp Lenke til kommentar
janerrn123 Skrevet 27. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 27. desember 2010 Telenor begrenser ikke ADSL pga nedlasting. Hvis maskinen din er infisert og sender ut uønsket trafikk sperrer de porter. http://www.telenor.no/bedrift/aktuelt/nyheter/abuse.jsp Har ihvertfall hendt før når jeg har lastet opp i flere netter osv, lot pcn stå på en uke med endel torrents og da skjedde det samme. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå