MrChimeric Skrevet 27. desember 2010 Del Skrevet 27. desember 2010 (endret) Hallois. Her er en liste over musikk jeg har produsert. Jeg skal prøve å oppdatere denne tråden så ofte som mulig. Nyeste track Mr. Chimeric - Dum Dum DumDum (Preview) (TECHNO) Mr. Chimeric - Served Treats (DUBSTEP) Dubstep Mr. Chimeric - Served Treats (SoundCloud: Nyeste) Mr. Chimeric - Served Treats (Youtube: Eldre versjon versjon!) Mr. Chimeric - Served Treats (Soundcloud: Gammel versjon) Mr. Chimeric - TeleDUBbies (Andre dubstep jeg har lagd. Ikke forvent noe bra.) Mr. Chimeric - Dance Tutankhamon (Dubstep) (Første dubstep jeg lagde. Ganske morsomt. ) House/Techno/Other electronic Mr. Chimeric - Dum Dum DumDum (Preview) Mr. Chimeric - Random Title (Nyeste House!) Mr. Chimeric - Entangled Mr. Chimeric - Senses Mr. Chimeric - Dance Tutankhamon Classical (Ja.. Lager litt klassisk også. ) Mr. Chimeric - Random Orchestral Stuff Følg meg på SoundCloud: Mr. Chimeric's sounds on SoundCloud - Create, record and share your sounds for free Følg meg på FaceBook: Mr. Chimeric | Facebook Følg meg på YouTube: YouTube - Kanal von ItsChimeric Følg meg på Twitter: Marius Berthelsen (MrChimeric) on Twitter Endret 6. januar 2011 av MrChimeric Lenke til kommentar
MrChimeric Skrevet 2. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2011 Boosta opp bassen bittelitt. Mr. Chimeric - Served Treats Lenke til kommentar
empetre Skrevet 5. januar 2011 Del Skrevet 5. januar 2011 (endret) Served Treats var fet! EDIT: Er ikke flink på mastering og slikt, men du kunne kanskje prøvd å få fram melodien _litt_ tydligere når wobble-bassen slår inn. Bare et forslag, er ikke sikkert det blir no bedre av deb grunn Hehe Endret 5. januar 2011 av empetre Lenke til kommentar
MrChimeric Skrevet 6. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2011 Takk for tips. Akkurat fått studiomonitorene mine, så nå kan jeg endelig høre hvordan lyden blir globalt. Nå blir det miksing Holder på med ny Techno låt: http://soundcloud.com/djchimeric/dum-dum-dumdum-preview Lenke til kommentar
empetre Skrevet 7. januar 2011 Del Skrevet 7. januar 2011 Tøft. Hold oss oppdatert framover. Morsomt å se utviklingen din, og høre sangene. Served Treats er på vei inn i bilen min nå hehe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå