Notfree Skrevet 27. desember 2010 Del Skrevet 27. desember 2010 Ble utsatt for et ran her for noen år tilbake siden. Var rettsak nå i sommer, og jeg ble tildelt 8,000kr i erstatning. Noen som vet hvor lang tid det tar før disse pengene blir tildelt meg? Hjelper det noe og purre på statens innkrevningsentral? Er vel omtrent 6måneder siden jeg fikk brevet. Takk for all hjelp Lenke til kommentar
Notfree Skrevet 29. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2010 Noen som vet noe eller? Lenke til kommentar
FreeCell Skrevet 29. desember 2010 Del Skrevet 29. desember 2010 Du får pengene når skadevolder betaler. Når det skjer er umulig for alle andre enn skadevolder å vite. Lenke til kommentar
Notfree Skrevet 30. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2010 Så han kan la være og betale, og jeg vil ikke motta dem? Eller vil det feks bli trukket en % del av inntekten hannes (eller dagpenger i fengsel, eller hva nå enn de får) som da blir trukket automatisk av staten? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå