patonnnn Skrevet 27. desember 2010 Del Skrevet 27. desember 2010 Jeg er på jakt etter ett enkelt program som jeg kan dele filer på. Jeg har en bærbar med en serie jeg gjerne vil se på den stasjonære. Men windows fildeling er noe dritt.. Noen programmer som er brukbare til dette ? Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 27. desember 2010 Del Skrevet 27. desember 2010 TVersity kan brukes til å streame film. Lenke til kommentar
patonnnn Skrevet 27. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 27. desember 2010 TVersity kan brukes til å streame film. Da kan jeg streame la oss si Two And A Half Men ? å det installeres på begge maskinene ? Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 27. desember 2010 Del Skrevet 27. desember 2010 Du legger det inn på servermaskinen. For å aksessere filene så må du taste inn ip:portnummer i nettleser. F.eks 192.168.1.2:41952. Får du ikke tilgang, så åpne port 41952 i routeren. Du kan også aksessere filene fra internett om du har nok båndbredde på opplinjen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå