Jealous much Skrevet 27. desember 2010 Del Skrevet 27. desember 2010 Hei, Håper noen kan gi meg noen tips. Etter 15 sekunders spilling henger maskinen. Ingen B.S.O.D Alle temperaturer er fine Jeg kan kjøre OCCT stresstest (cpu holder seg under 50grader) til jeg blir blå i trynet uten at den henger og i tillegg kan jeg kjøre 3dmark Vantage uten krasj. Pc'n har aldri hengt bortsett fra når jeg spiller. Har prøvd forskjellige drivere fra ATI med samme resultat. Har kjørt memtest86 uten feil. HW: HK: Asus Sabertooth X58 CPU: I7 950 Minne: 6gb 1600Mhz patriot GPU: ATI HD5850 PSU: 650W Mist HDD: OCZ Vertex 2 Lenke til kommentar
darket Skrevet 27. desember 2010 Del Skrevet 27. desember 2010 hvilke(t) spill ?? Lenke til kommentar
RRhoads Skrevet 27. desember 2010 Del Skrevet 27. desember 2010 Kanskje det er lydkortet, eller driverne der? Prøv å deaktivere lydkortet når du skal spille. Grunnen til at mistenker det, er at du kan kjøre 3dMark Vantage uten problemer, men ikke spill. En av forskjellene er at det ikke er lyd i 3dMark. Prøv også 3dMark 11. Kanskje det er problemer med DX11? Lenke til kommentar
Jealous much Skrevet 27. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 27. desember 2010 CSS, Black ops ++ Skjer det samme om det er et DX9 eller 10 spill. Skal prøve og deaktivere lydkortet ja. Jeg bruker nesten utelukkende Steam til spill, men kan vel ikke ha noe med det og gjøre? Har forøvrig prøvd og reinstallere det uten noe forbedring. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå