steinarbe Skrevet 27. desember 2010 Del Skrevet 27. desember 2010 Jeg kommer til å trenge ny bærbar pc om ikke så altfor lenge. Bruksområder: Hovedsaklig surfing, filmer, musikk osv, men også muligheter for spill. Kjenner jeg meg selv rett kommer jeg til å hanke inn Diablo 3 når det kommer. Jeg kommer til å koble pcen til tv store deler av tiden og derfor er HDMI-ut et absolutt krav. Jeg har sett på Multicom sin 15,6" som de setter sammen etter spesifikasjoner. Er det fornuftig?Se her Er det verdt å legge 1400,- ekstra på bordet for en prosessor med 4,8GT/s, hvor mye har dette å si? Andre tips? Prisklasse: Mest for penga, men ingenting absolutt. Og ja: Jeg vil ha muligheten til å bære den rundt. Stasjonær er ikke aktuelt. Lenke til kommentar
internet wizard Skrevet 27. desember 2010 Del Skrevet 27. desember 2010 Intel Core i7-640M 2.80GHz 2.5 GT/s Prosessor 500GB SATA 7200RPM 2.5" Super Multi DVDRW brenner Microsoft Windows 7 Home Premium 10k ca Lenke til kommentar
steinarbe Skrevet 27. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 27. desember 2010 hva med denne? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå