Mbentzen Skrevet 27. desember 2010 Del Skrevet 27. desember 2010 Hei. Jeg har noen merkelige memory problemer jeg ikke klarer å finne ut av. Jeg har over det siste året formatert veldig mange ganger, og testa mange forskjellige versjoner av windows 7 og vista og en versjon av xp. Og de gangene har hatt windows 7 innstallert har jeg fått bluescreens hvor det står at det er noe gærent med memory, noen ganger forskjellige memorymeldinger, noen ganger den samme. Når jeg bruker xp har jeg null problemer, og det samme gjaldt på vista x32 bit. Det virker som at når jeg har os med mer enn 4 max ram så får jeg bluescreens. Men ikke når max ram er på 3-4 GB. Noen som har noen tips til hva jeg kan gjøre? Lenke til kommentar
Zash Skrevet 27. desember 2010 Del Skrevet 27. desember 2010 Et godt tips er å poste i rett tråd. Etter hva jeg skjønner trenger du ikke hjelp til å kjøpe eller selge en pc! Men har du testet 32 bit win 7? Lenke til kommentar
Mbentzen Skrevet 27. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 27. desember 2010 Haha, flaut, så det nå. Forslag til hvor jeg skal poste? Ja, jeg har testa det, samme problem der. Lenke til kommentar
PerB Skrevet 27. desember 2010 Del Skrevet 27. desember 2010 Har du testet minnet med et minnesjekkpårogram? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t8fn5F Skrevet 2. januar 2011 Del Skrevet 2. januar 2011 støtter hovedkortet ditt mer minne enn 4GB? Prøv å legg inn siste bios... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå