Talker Skrevet 3. juli 2003 Del Skrevet 3. juli 2003 hvilke kjøleribber/vifte trenger jeg på cpu for å bikke over 3.0GHz med en 2.4C prosessor? Skal ikke ha vannkjøling... (Skal overklokke mye!) Lenke til kommentar
blackbrrd Skrevet 3. juli 2003 Del Skrevet 3. juli 2003 Zalman Har en bra som du kan få kjøpt hos microplex... tror den skal fungere riiimelig ok første review jeg fant etter en liten google er her (den vant testen ytelsesmessig og kom på 2. plass når det kommer til lite støy) hmm fant en test av AlCU varianten... den vant faktisk?? den er billigere og veier ikke så mye (dreper ikke festene på hk ditt hvis du flytter den) så hadde heller gått for den når jeg tenker meg om... Lenke til kommentar
jostor Skrevet 3. juli 2003 Del Skrevet 3. juli 2003 Swiftech MCX4000B skal være en av de råeste kjølerene for P4, du kan lese en test av den på Overklokking.no her, der fikk den karakteren 6! Lenke til kommentar
Fallingwater Skrevet 3. juli 2003 Del Skrevet 3. juli 2003 Den råeste ribba er THermalright SLK-900. Kraftig vifte velger du selv. jeg personlig ville også gått for Zalman CNPS7000-CU... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå