Balthier Skrevet 5. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2011 spiser du pølse med den pastaen? Lenke til kommentar
Balthier Skrevet 6. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2011 stekt ris med minimais, erter, egg, bacon, ketchup og kikkoman soyasaus. Lenke til kommentar
cool_water Skrevet 10. januar 2011 Del Skrevet 10. januar 2011 And med ris og en salat av noe slag Lenke til kommentar
Lednar Skrevet 11. januar 2011 Del Skrevet 11. januar 2011 Ettellerannet. Tipper ostesnitzel med ris elns. Lenke til kommentar
cool_water Skrevet 13. januar 2011 Del Skrevet 13. januar 2011 Bali kyllinggrateng Lenke til kommentar
Balthier Skrevet 13. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2011 Jeg tenker å lage noe helt spesielt snart. Noe jeg aldri har smakt før. Noe eksotisk. Jeg holder dere oppdatert Lenke til kommentar
Balthier Skrevet 13. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2011 Gjerne utbroder ... Tar du kanskje en "tørr" kopp te med den skiva? Hehe Lenke til kommentar
Mr. Lurk Skrevet 13. januar 2011 Del Skrevet 13. januar 2011 ugg.. ble desverre kyllingburger i pita i dag igjen Akk, jeg trenger inspirasjon. Det er digg. Lenke til kommentar
N. Tveranger Skrevet 13. januar 2011 Del Skrevet 13. januar 2011 Gjerne utbroder ... Tar du kanskje en "tørr" kopp te med den skiva? Hehe Nei faktisk ikke. Fant en halvlunken Munkholm som fortærer den tørre skiva litt :-) Lenke til kommentar
Lednar Skrevet 14. januar 2011 Del Skrevet 14. januar 2011 Visste ikke helt hva jeg skulle ha idag. Ble fiskegrateng og potet igår så. Lenke til kommentar
Heidi Skrevet 14. januar 2011 Del Skrevet 14. januar 2011 Siden veslefrøkna her i huset er syk er det hun som bestemmer middagen i håp om at hun skal spise litt. Ergo blir det pølse og pommes frites idag.... Lenke til kommentar
internet wizard Skrevet 14. januar 2011 Del Skrevet 14. januar 2011 gatekjøkken pizza i dag Lenke til kommentar
sLR Skrevet 14. januar 2011 Del Skrevet 14. januar 2011 En vilt stor burger med løkringer, chips og en halvliter Carlsberg for £6,49 på pubben 20meter fra leiligheten. : ) Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 14. januar 2011 Del Skrevet 14. januar 2011 Høres usunt ut i lengden. Blir vel noe med kylling her, mulig jeg gjør det enkelt og steker en filet og serverer med pasta og pesto, men vurderer også å lage meg carbonara. Lenke til kommentar
N. Tveranger Skrevet 14. januar 2011 Del Skrevet 14. januar 2011 Idag var jeg på en måte kreativ. Dro like gjerne til med å grille pølser på bål i hagan. Hehe. Da sparte jeg oppvask og det som verre er.. 2 Lenke til kommentar
Balthier Skrevet 15. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2011 Nå når det er så kaldt ute? Herregud altså, litt av en tøffing du! (ellers så er du bare ekstremt lat) Jeg jobber fortsatt på med mine eksotiske rett, jeg bare vet ikke helt hva det er enda. Det blir vanskelig å finne noe jeg aldri har spist før (hehe ), men jeg er bombesikker på at det finnes der ute! Lenke til kommentar
Lednar Skrevet 15. januar 2011 Del Skrevet 15. januar 2011 Idag var jeg på en måte kreativ. Dro like gjerne til med å grille pølser på bål i hagan. Hehe. Da sparte jeg oppvask og det som verre er.. Den der likte jeg! Ble kylling og hvitløksbaguetter igår. Idag... hmm, kjøttdeig og spaghetti! Lenke til kommentar
Nalenu Skrevet 15. januar 2011 Del Skrevet 15. januar 2011 Blir taco her i huset. Blir taco her i huset. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå