glenni92 Skrevet 27. desember 2010 Del Skrevet 27. desember 2010 Hei. netopp kjøpt en Asus X52F. det sto at den skulle ha 320g diskplass. men når jeg går inn på Datamaskin så står det at OS(c:) har 75gb ledig diskplass. også er det en som heter Data (D:) hva er galt? å hva er (D:) til? den er helt tom Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 27. desember 2010 Del Skrevet 27. desember 2010 Hvor stor er D: partisjonen på da? Kommer du inn på den via Min Datamaskin? Hvis ikke må den partisjoneres i Diskbehandling... D: er til akkurat det den heter... data. Filmer, bilder, dokumenter, alt mulig... Lenke til kommentar
glenni92 Skrevet 27. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 27. desember 2010 den er på 204g den er rett ved siden av (C:) Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 27. desember 2010 Del Skrevet 27. desember 2010 Da har du to partisjoner, altså to logiske harddisker på en fysisk. Lenke til kommentar
glenni92 Skrevet 27. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 27. desember 2010 men hvordan får jeg ting jeg laster ned til å lagre seg der automatisk? eller må jeg laste ned også flyte de over? Lenke til kommentar
Jada-jada Skrevet 27. desember 2010 Del Skrevet 27. desember 2010 men hvordan får jeg ting jeg laster ned til å lagre seg der automatisk? eller må jeg laste ned også flyte de over? Når du laster ned ting så velger du D kontra C verre er det ikke.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå