Magz Skrevet 3. juli 2003 Del Skrevet 3. juli 2003 Hvorfor er det sånn at når jeg uploader et bilde,ringetone, og themes til telefon, så blir den 3 ganger så stor som den egentlig er,? Da får du nesten ikke en dritt på den da, har laste opp 1 spill, 4 bilder og 3 ringetoner så har jeg nesten ikke noe igjen? Lenke til kommentar
molna Skrevet 3. juli 2003 Del Skrevet 3. juli 2003 Fordi T610 har elendig filsystem. Teoretisk har den 2MB, men i praksis under 1MB :-? Lenke til kommentar
Magz Skrevet 3. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 3. juli 2003 den har 2mb, men det ligger så mye dritt på den som følger med telefon, det jeg mente var at filene blir 3 ganger stør når jeg legger de inn på telefonen. bildene som er på 5-7 kb blir 40-50kb på telefonen. Lenke til kommentar
Tjessem Skrevet 4. juli 2003 Del Skrevet 4. juli 2003 Blir ringetonene større enn filstørrelsen? Da er det noe feil med din T610! Jeg sendte en mail til SE om akkurat dette. I mitt tilfelle er det bare bildene som tar opp mer plass, og etter å lagt inn software på ny spiste ikke bildene så mye minne. Dette spurte jeg om: Jeg har et problem med min SE T610. Problemet er at bilder, ringetoner og annet på mobiltelefonen tar opp mer minne enn hva filstørrelsen sier. Eksempel: Abstract som er et innlagt bilde har filstørrelse 12kb, men det tar opp 23kb av minnet. Slik er det med alle bildene og ringetonene. Bilder som jeg har tatt selv tar opp 2-10 ganger mer av minnet enn hva filstørrelsen tilsier. Svaret jeg fikk var: Telefonen konverterar alla bilder till ett internt format för snabare hantering. Detta gör att bilden tar mer utrymme än filstorleken. Detta är dock ej fallet med t.ex midi filer. Om er telefon visar att t.ex en midi fil upptar mer utrymme i telefonen är vad filstorleken är, ring oss på 815 00 840. Lenke til kommentar
Magz Skrevet 5. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 5. juli 2003 Blir ringetonene større enn filstørrelsen? Da er det noe feil med din T610! Jeg sendte en mail til SE om akkurat dette.I mitt tilfelle er det bare bildene som tar opp mer plass, og etter å lagt inn software på ny spiste ikke bildene så mye minne. Dette spurte jeg om: Jeg har et problem med min SE T610. Problemet er at bilder, ringetoner og annet på mobiltelefonen tar opp mer minne enn hva filstørrelsen sier. Eksempel: Abstract som er et innlagt bilde har filstørrelse 12kb, men det tar opp 23kb av minnet. Slik er det med alle bildene og ringetonene. Bilder som jeg har tatt selv tar opp 2-10 ganger mer av minnet enn hva filstørrelsen tilsier. Svaret jeg fikk var: Telefonen konverterar alla bilder till ett internt format för snabare hantering. Detta gör att bilden tar mer utrymme än filstorleken. Detta är dock ej fallet med t.ex midi filer. Om er telefon visar att t.ex en midi fil upptar mer utrymme i telefonen är vad filstorleken är, ring oss på 815 00 840. Det er dårlig da, Det er bare Bildene som tar 3 ganger så stor plass på min og. Så det er ikke mulig å fixe? La du inn ny softwere? Det er jævlig dritt. Jeg lasta ned Matrix screensaver og den tok 256kb, det kan jo ikke være mulig. Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 5. juli 2003 Del Skrevet 5. juli 2003 hm, har 5 spill 4 themes og 4 mmser, har enda plass til tilsammen 1264 KB 129 Kb i lyder 111 kb i bilder 212 i layout 72Kb i maler 310Kb i spill Lenke til kommentar
Magz Skrevet 6. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 6. juli 2003 hm, har 5 spill 4 themes og 4 mmser, har enda plass til tilsammen 1264 KB 129 Kb i lyder 111 kb i bilder 212 i layout 72Kb i maler 310Kb i spill Men det er fordi du nesten ikke har noen bilder, Det er de som 3 dobler seg. Jeg har 837 ledig 230 kb lyder 263 kb bilder 188 kb layout 257kb spill osv.... Lenke til kommentar
Magz Skrevet 6. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 6. juli 2003 hm, har 5 spill 4 themes og 4 mmser, har enda plass til tilsammen 1264 KB 129 Kb i lyder 111 kb i bilder 212 i layout 72Kb i maler 310Kb i spill Men det er fordi du nesten ikke har noen bilder, Det er de som 3dobler seg, og tar mye plass...... Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 6. juli 2003 Del Skrevet 6. juli 2003 ja vel, men dersom den endrer bilder som er i jpg, så må vel det skje med bilder sendt fra P800 til T610en da? sendte et bildet på 640X480, 70KB. ingenting skjedde Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå