Gå til innhold

Kjøpe kopi av HTC Hero?

gitataa

Anbefalte innlegg

Hei, jeg er ny her og ønsker deg riktig god Chistmas og godt nytt år.

Min far fortalte meg at han ønsket å kjøpe denne telefonen http://www.tinydeal.com/315-google-android-v21-att-tmobile-vodafone-unlocked-bar-mobile-phone-pxb1xn-p07htg3-p-16216.html og han ville at jeg skulle gi ham noen råd. Men jeg etter at jeg hadde en titt på dette nettstedet, fant jeg at det var nesten det samme som HTC Hero (G3). Tydeligvis Jeg tror at det er en kopi, men jeg tror ikke at det er billig. Jeg har aldri brukt den kinesiske telefonen før. Så jeg ønsker å finne litt hjelp her. Har du noen forslag?

Takk på forhånd.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

"Billige" kina-kopier bør man stort sett holde seg unna.

Man får stort sett det man betaler for, har lest tester og slikt av tilsvarende kopier tidligere, resultatet er vel varierende, men det som er felles er gjerne at brukervennligheten er elendig og antall feil sky-høye.

Gjerne også dårlig microfon, lyd og skjerm også.

Jeg ville heller brukt pengene på en dårligere, original mobil

Forresten, endret tittelen din så den er litt med beskrivende :)

Endret av aklla
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-376f9

Ja, kjøp heller en brukt Hero i Norge. Regner med at du er klar over at Hero nå har blitt erstattet av Legend, med omtrent samme utseende?

Lenke til kommentar

Etter det jeg har hørt er billig batteriet som sitter i mobilen ofte ganger ikke helt trygt. Jeg hadde ikke tatt sjansen.

EDIT: Jeg er veldig fornøyd med min legend! hatt den siden den kom i mai og eneste jeg kan klage på er litt svak dekning.

Endret av chri-ot
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-376f9

Er vel HTC Desire HD som er det beste nå om dagen.

Det er vel en sannhet med modifikasjoner... Desire Z er for dem som vil ha et ekte tastatur, Desire HD for dem som vil ha en stor skjerm og vanlig Desire for dem som vil ha noe som ikke er alt for stort. Funksjosmessig er de nokså like, selv om de nyere modellene har innebygd et par fuksjoner som ikke finnes i "vanlig" Desire. I know, for vi har alle tre pluss en Galaxy TAB i huset. Hvir du er i minste tvil om Legend er tilstrekkelig, så gå opp til Desire først som sist.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...