Millmax Skrevet 27. desember 2010 Del Skrevet 27. desember 2010 (endret) Hei! Jeg har en stasjonær hjemmebygget pc på kontoret som blir benyttet at alle i familien. Den kjører Windows 7, og alle benytter samme konto. Dette kunne jeg imidlertid tenke meg å få en slutt på ved å innføre en fingeravtrykkleser. Jeg har en gammel Microsoft USB Fingerprint reader liggende, men den fungerer ikke med 64 bits OS. I prisguiden fant jeg ingenting. Et kjapt søk på google gav meg heller ingenting. Finnes det noen USB fingerprint readers jeg kan benytte sammen med Windows 7 for å gi både kone, barn og megselv tilgang på egne, separate brukerkontoer? Endret 27. desember 2010 av Millmax Lenke til kommentar
Datafriken Skrevet 27. desember 2010 Del Skrevet 27. desember 2010 opprette flere bruker kontoer Lenke til kommentar
Millmax Skrevet 27. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 27. desember 2010 Ja, jeg skal jo selvsagt opprette flere brukerkontoer! Men jeg ønsker å ha en fingeravtrykkleser for å autentisere mot de ulike kontoene istedet for at alle skal ha hvert sitt passord. Lenke til kommentar
Xygor Skrevet 27. desember 2010 Del Skrevet 27. desember 2010 (endret) Fjernet Endret 27. januar 2018 av Xygor Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå