koosepus Skrevet 27. desember 2010 Del Skrevet 27. desember 2010 Hei, er det noen har som kan vet om et bra program hvor jeg kan redigere bilder, som jeg også kan laste ned gratis? Takk på forhånd! Lenke til kommentar
Suic Skrevet 27. desember 2010 Del Skrevet 27. desember 2010 (endret) Det beste gratis programmet du kan få tak i nå er nok Gimp, har det selv å det er helt greit, men foretrekker photoshop. Endret 27. desember 2010 av aR_ Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 27. desember 2010 Del Skrevet 27. desember 2010 Gimp er gratis og går for å være fult på høyde med Photoshop. Lenke til kommentar
Suic Skrevet 27. desember 2010 Del Skrevet 27. desember 2010 Men hvis du har prøvd photoshop så merker du fort at det er mye bedre. Lenke til kommentar
koosepus Skrevet 27. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 27. desember 2010 ok, skal prøve det, takk! Lenke til kommentar
TGB Skrevet 27. desember 2010 Del Skrevet 27. desember 2010 Gimp er gratis og går for å være fult på høyde med Photoshop. Den konklusjonen kan de som bruker Gimp leve med muligens, men ekstremt langt fra virkeligheten Lenke til kommentar
kjetilkl Skrevet 27. desember 2010 Del Skrevet 27. desember 2010 Har du litt enklere behov enn photoshop så kan du prøve paint.net (www.getpaint.net) Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 28. desember 2010 Del Skrevet 28. desember 2010 Den konklusjonen kan de som bruker Gimp leve med muligens, men ekstremt langt fra virkeligheten det vet jeg ikke noe om da jeg aldri har brukt Gimp meg selv. jeg støtter meg kun til de her inne på forumet som bruker det. Lenke til kommentar
chri-ot Skrevet 28. desember 2010 Del Skrevet 28. desember 2010 Som alle andre sier, Gimp! Lenke til kommentar
kjetilkl Skrevet 29. desember 2010 Del Skrevet 29. desember 2010 Sjekk også http://www.sumopaint.com/ Lenke til kommentar
OysteinSanne Skrevet 29. desember 2010 Del Skrevet 29. desember 2010 Hei, er det noen har som kan vet om et bra program hvor jeg kan redigere bilder, som jeg også kan laste ned gratis? Takk på forhånd! Det avhenger helt av hva du ønsker å kunne gjøre med bildene. Hvis du kun skal justere på bilder som er tatt, og ikke gjøre store endringer/manipulasjoner, kan både Paint.NET og Picasa være helt ok. Trenger du større muligheter, kan Gimp være et alternativ, men jeg vil nok påstå at det har litt høyere brukerterskel enn f.eks Picasa. Det kan også være verdt å vurdere å kjøpe Photoshop Elements, som er vesentlig rimeligere enn storebrorvarianten av Photoshop. Men, alt avhenger egentlig av hva du har behov for. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå