aleks558 Skrevet 27. desember 2010 Del Skrevet 27. desember 2010 okei her er progmelet jeg har en ps3 enkelt å greit... jeg bruker HDMI til min 24" pc skjerm... denne har IKKE høyttalere å IKKE mulighet for tilkobling av headsett med 3,5mm minijack eller noenting.... eneste mulighet jeg har er en digital utgang bak på ps3 en min... altså optisk. men da lurer jeg på det går det ann å få en "overgang" som går fra optisk til jack? sån at jeg kan koble til headsettet mitt uten å gå igjennom f.eks en pc med DYRT lydkort. Lenke til kommentar
aleks558 Skrevet 27. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 27. desember 2010 ingen som har tips? Lenke til kommentar
Ferdizz Skrevet 27. desember 2010 Del Skrevet 27. desember 2010 Jeg bruker en slik en og to sånne.. Funker fint det Lenke til kommentar
aleks558 Skrevet 27. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 27. desember 2010 hva skal det hjelpe med? er jo snakk om DIGITALT Lenke til kommentar
PgUp Skrevet 27. desember 2010 Del Skrevet 27. desember 2010 Usb lydkort burde fungere. Lenke til kommentar
aleks558 Skrevet 27. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 27. desember 2010 hvor da tenker du ? i ps3 en? Lenke til kommentar
aleks558 Skrevet 27. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 27. desember 2010 funker dettepå ps3? Billig å SER bra ut... Lenke til kommentar
tunkguru Skrevet 27. desember 2010 Del Skrevet 27. desember 2010 (endret) hva skal det hjelpe med? er jo snakk om DIGITALT Jeg forstår du ikke har surroundanlegg (hjemmekino reciver eller aktivt surround 5.1 sett), for de har jo det digital inngang.... så hvorfor ta ut lyden digitalt? Jeg bruker HDMI til skjermen og så den medfølgende kabelen (Playstation kontakt til gul-rød-hvit RCA/Phono plugger) fra PS3 til PC høytalerene eller forsterker (rød -hvit er analog stereo lyd). Bare velg analog lyd ut i menyene. Easy peasy.... K Endret 27. desember 2010 av tunkguru Lenke til kommentar
Sowny Skrevet 27. desember 2010 Del Skrevet 27. desember 2010 (endret) Kjøp en slik en plass: http://cableorganizer.com/outlet/efilliate/image/P4196a.jpg Problem solved too easy. Endret 27. desember 2010 av Ollee48 Lenke til kommentar
aleks558 Skrevet 27. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 27. desember 2010 i found a seecret rett å slett en FEIL på min skjerm only... minijacken var dytta inn -.- derfor jeg ikke fant den... jeg så bare hullet å lyste inn med lommelykt å det var bare svart men så søkte jeg opp skjermen å da skulle det være så jeg tok en pinsett å fikk dradd den ut så nå funker det men takk for hjelpen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå