beirch Skrevet 27. desember 2010 Del Skrevet 27. desember 2010 Hei! Etter nyanskaffelse av mus, tenkte jeg at det var på tide å bytte ut det gamle keyboardet også. Det jeg er på jakt etter er et keyboard som ikke er trådløst, (altså MED tråd) og har belysning. Det skal kunne brukes til gaming men også daglidags bruk. Vil helst ikke ha et tastatur med macro knapper, men media knapper ved siden av caps lock, tab osv går an. Lave knapper er foretrukket men er ikke nødvendig. Om keyboardet er mekanisk hadde det heller ikke skadet. Bør holdes under 600 kroner. (Om det ikke finnes mekaniske keyboard til under 600 kan jeg bare droppe det med en gang, heh) Takker for alle svar :] Lenke til kommentar
Suic Skrevet 27. desember 2010 Del Skrevet 27. desember 2010 Sidewinder, best i test på ITpro! Tenkte jeg skulle kjøpe det for et gavekort jeg fikk til jul selv..Veit ikke om det er så mye belysning tho Lenke til kommentar
madlak Skrevet 27. desember 2010 Del Skrevet 27. desember 2010 Jeg har anbefalt Razer Lycosa mange ganger. Blått bakrunnslys, enten til WASD, alt, eller ingen belysning. Medieknapper og usb/jack innganger. Tror jeg har lest at det koster 599 men kan bare mer.. Har ikke Sidewinder rødt belysning? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå