AfterGlow Skrevet 27. desember 2010 Del Skrevet 27. desember 2010 Splitter nytt skytespill slippes til konsollen. Se trailer her. Les mer Lenke til kommentar
Carlgutt Skrevet 27. desember 2010 Del Skrevet 27. desember 2010 (endret) Du glemte å ta med i artikkelen at spillet inneholder hele 3 vanskelighetsgrader!! Endret 27. desember 2010 av Carlgutt Lenke til kommentar
grovetussen Skrevet 27. desember 2010 Del Skrevet 27. desember 2010 Oi så spennende, en space-sidescroller, dette har jeg aldri sett før! En revolusjon i spillverden! Lenke til kommentar
svenka Skrevet 27. desember 2010 Del Skrevet 27. desember 2010 Litt av en agurknyhet, men tviler derimot på at den kommer i hyllene...og prisen? hahahah Lenke til kommentar
Gjest Slettet-J0FoqSqMwq Skrevet 27. desember 2010 Del Skrevet 27. desember 2010 Og så var det dette om hvor mange som faktisk kommer til å kjøpe det. Er ikke akkuratt mange som har en Sega Dreamcast. Eller i det hele tatt vet hva det er ... Selv har jeg aldri vært i nærheten av en engang.. Selv synes jeg de burde selge det via PSN, Xbox Live og Wii Ware. Istedet for på en konsoll som ble gjemt bak PS2, Xbox og Nintendo Gamecube. Jaja, det er vel folk som kommer til å kjøpe det, men det er vell ikke mange. Lenke til kommentar
LoveAmiga Skrevet 27. desember 2010 Del Skrevet 27. desember 2010 Nye Amiga spill takk Lenke til kommentar
andypandy Skrevet 27. desember 2010 Del Skrevet 27. desember 2010 Hvorfor klage på en spill artikkel på et spillrelatert nettsted som Spillverket? Er Spillverket kun forebeholdt Xbox 360, PS3, Wii og PC? Latterlig å se hvordan folk klager. Hvis artikkelen ikke appellerer til deg? Hvorfor i det hele tatt lese den, eller kommentere den? Alt for mange usaklige og tåpelige kommentarer. For å ta navnet som et eksempel, så bør et spillverk omhandle alt som har med spill å gjøre, stort og smått, høyt og lavt, deriblant Dreamcast, da er det vel ikke noen nødvendighet i å slakte en artikkel som denne? Men får å gå on-topic, synes jeg det er gøy at folk fortsatt bruker tid og utvikler noe som helst til eldre konsoller, da det er mange nostalgikere der ute, som synes det kunne vært moro å ta fram den gamle boksen, og det trenger da vel ikke være innovativt for at det skal være gøy og underholdende? Lenke til kommentar
Beritaron Skrevet 27. desember 2010 Del Skrevet 27. desember 2010 Har det kommet noen informasjon om dette vil være eksklusivt eller ikke, eventuelt eksklusivt over en gitt tid? Skal vel ikke se helt bortifra at dette kan være et form for PR-stunt for å øke oppmerksomheten før det blir utgitt til andre konsoller. Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 28. desember 2010 Del Skrevet 28. desember 2010 Oi så spennende, en space-sidescroller, dette har jeg aldri sett før! En revolusjon i spillverden! Dette kan du jo forøvrig si om de fleste spillene som kommer ut nå til dags. Lenke til kommentar
CommanderKeen Skrevet 28. desember 2010 Del Skrevet 28. desember 2010 Oi så spennende, en space-sidescroller, dette har jeg aldri sett før! En revolusjon i spillverden! Vil nødig henge deg ut, men i dagens spillverden finner man vel langt flere skytespill i førsteperson enn du finner et spill av denne typen. Det er ikke nødvendigvis innovativt eller revolusjonerende, men kanskje kan dette spillet perfeksjonere sjangeren? Personlig synes jeg det er friskt å se noe annet enn en konstant strøm av oppfølgere, så selv om dette kanskje er i drøyeste laget, ønsker jeg utvikleren alt vel. Lenke til kommentar
grovetussen Skrevet 28. desember 2010 Del Skrevet 28. desember 2010 Beklager, trodde den spillsjangeren døde ut med SWIV, Silkworm og de spillene på amiga og C64. Lenke til kommentar
kjeLL// Skrevet 30. desember 2010 Del Skrevet 30. desember 2010 trur også det er pr stunt for å gjøre tittelen vellkjent. men det hadde vært kult om de kun lagde det til dreamcast. er sikkert også veldig vansklig å porte noe som helst fra dreamcast til noen annen konsoll. syntes det også ser ut til å være veldig akseptabel grafikk for å være dreamcast, med tanke på den "noe" trege maskinvaren. http://en.wikipedia.org/wiki/Dreamcast#Hardware . en psp har omtrent dobbelt maskinvare ytelse, om ikke mye mye mer pga programvaren. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg