35237 Skrevet 27. desember 2010 Del Skrevet 27. desember 2010 Har en Pacard Bell pc som jeg vil tilbakestill til fabrikk-innstillinger,men får det ikke til. Kan noen gi meg svar på hvordan jeg gjør dette. Grunnen er som følger at jeg bare vil ha den tibakestilt. Lenke til kommentar
Kaptein... Skrevet 27. desember 2010 Del Skrevet 27. desember 2010 Mest sannsynlig er det snakk om at du må trykke en knapp når maskinen starter (noe som DEL, F10...) ellers så fulgte det med en DVD når du kjøpte maskinen. Sett inn denne og trykk F10 i BIOS for åå få opp listen over maskinvare du kan starte maskinen fra, der velger du Optical-media. (eller hva en en den helter på maskinen din) Lykke til :-) Lenke til kommentar
johome Skrevet 27. desember 2010 Del Skrevet 27. desember 2010 Angående Packard Bell , så tror jeg at det skal trykkes på F11. Lenke til kommentar
rulleguru Skrevet 27. desember 2010 Del Skrevet 27. desember 2010 På nyere packard bell er det "alt+f10" i oppstart. Hold inne alt når du starter og trykk f10 når du får bilde på skjermen. Lenke til kommentar
Quick Skrevet 27. desember 2010 Del Skrevet 27. desember 2010 Windows 7 har jo noe som heter "Returner datamaskinen til fabrikktilstanden" under "Kontrollpanel" -> "Sikkerhetskopier datamaskinen" -> "Gjenopprett systeminstillinger på datamaskinen" (nederst i vinduet) -> "Avanserte gjenoppretningsmetoder" -> "Returner datamaskinen til fabrikktilstanden"... Har også en maskin som fryser, og fant et tips hvor denne metoden anbefales. Er det noen som kan svare på om man trenger å installere Windows på nytt etter dette? Windows var installert på maskinen. Maskinen er helt ny, og fryser spesielt under oppstart, men også når den er i bruk. Takk for svar, Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå