Gå til innhold

Mobil som overgår alt?

fredrikha

Anbefalte innlegg

Hallo.

Vill ha en mobil som overgår det meste på markedet?

Jeg sikler sykt på iphone 4, og kommer til å kjøpe meg mobil innen en uke.

Jeg liker programmene man får på iphonem en har hørt den har mye kritikk.

jeg trenger god batteritid og vill ha en mobil som iphone.

noen som har forslag på mobiler? evt som kommer i butikkene i januar?.

evt htchd?

vill ha noe som har bra design slik som iphone, håper på mange gode svar.

takk på forhånd.

står mellom disse:

Iphone 4

Desiree

Nokia N8?

Forslag til felre? eller som kommer i januar skriv"

Endret av fredrikha
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg vet ikke helt hvem mobil. Men jeg har lest at iphone forandrer alt, at den har bbra skjermoppløsning, det har galazy også men galaxy har ikke blits. PÅ iphone setter den seg ikke igjen fingreavtrykk. Skjermen må i hvertfall være like bra som iphone hvis ikke bedre , må ha blits . og ha et bra design. og meget bra batteritid.

Lenke til kommentar
Men jeg har lest at iphone forandrer alt, at den har bbra skjermoppløsning, det har galazy også men galaxy har ikke blits. PÅ iphone setter den seg ikke igjen fingreavtrykk. Skjermen må i hvertfall være like bra som iphone hvis ikke bedre , må ha blits . og ha et bra design. og meget bra batteritid.

Du skal ikke tro på alt du leser.

Men det er vel ingen som har bedre design og bedre skjerm idag enn iPhone 4, så da er det nok det beste alternativet for deg.

Jeg vil ikke ha iPhone for noen pris, men det er fordi jeg er mere opptatt av det som ligger bak skjermen enn utseendet. iPhone er flott, men jeg nekter å la en stormannsgal amerikansk kontrollfrik bestemme hva jeg kan gjøre med min egen mobiltelefon.

• Liker 4
Lenke til kommentar

Jeg vet ikke helt hvem mobil. Men jeg har lest at iphone forandrer alt...

LOL, sannelig skal man lese mye rart. Ja du har sikkert lest det, men det er da vitterlig reklamen for iphone som forteller deg dette :D

Vel, du skriver at

- "Jeg sikler sykt på iphone 4"

- "Jeg liker programmene man får på iphonem"

- "jeg trenger god batteritid og vill ha en mobil som iphone."

- "vill ha noe som har bra design slik som iphone"

Da forstår ikke jeg helt hvorfor du i det hele tatt lurer på hvilken mobil du skal ha...

Men, er du ute etter mobilen som for tiden overgår alt, kommer du ganske nærme med nevnte Desire HD...

Lenke til kommentar

Jeg vet ikke helt hvem mobil. Men jeg har lest at iphone forandrer alt...

LOL, sannelig skal man lese mye rart. Ja du har sikkert lest det, men det er da vitterlig reklamen for iphone som forteller deg dette :D

Vel, du skriver at

- "Jeg sikler sykt på iphone 4"

- "Jeg liker programmene man får på iphonem"

- "jeg trenger god batteritid og vill ha en mobil som iphone."

- "vill ha noe som har bra design slik som iphone"

Da forstår ikke jeg helt hvorfor du i det hele tatt lurer på hvilken mobil du skal ha...

Men, er du ute etter mobilen som for tiden overgår alt, kommer du ganske nærme med nevnte Desire HD...

Har tenkt på den også, En kompis av meg har den telefonen og han må lade den 2 ganger pr dag?. mobilen kommer nok til å brukes når jeg kjører bil som gps osv?:

Skriver mye om iphone fordi jeg har hørt den er bra, har ikke hørt så mye om de andre.

Men Htc er også vedlig aktuell!

Lenke til kommentar

Nokia E7 er påvei ut i januar eller i hvert fall tidlig i 2011. Kanskje verdt å vente på den hvis du vil ha en mobil med fulltastatur. Personlig er jeg litt i samme situasjon som deg, men venter på e7 eller n9, eller noe mer spennende. Vi får se ;)

Edit: Vet at Iphone 4 høres kult ut pga alle applikasjoner osv, men du kan like godt kjøpe en ipod. Fortiden har alle Iphone 4, så du skiller deg ikke ut, det er vanlig. Men har du derimot en e7 i hånda, then you got the style boy :new_woot:

Endret av Lightpixel
  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...