AnonymDiskusjon Skrevet 27. desember 2010 Del Skrevet 27. desember 2010 Kort sagt: Pulevenn får følelser og vil ha forhold. Jeg begynner å lufte tanken om forhold. Jeg begynner å vurdere forhold. Jeg blir skremt av tanken om å settle down i en alder av 18 og å ikke kunne pule alt som puster i russetiden. Jeg lager tråd for å sortere tanker og få innspill. Må en ha disse "følelsene" for å gå inn i et forhold? Jeg har egentlig ikke hatt sterke følelser for ei jente siden VG1 (går VG3 nå). Kan egentlig ikke si at jeg har følelser for jenta, er liksom ikke forelsket. Men hun er utrolig søt, kul, digg og alt det der. Altså, jeg digger henne som venn og jeg digger å pule henne. Det er utrolig frustrerende å gå rundt å tenke på dette! "vi bor jo sånn 10 kilometer fra hverandre", "digg med regelmessig ligg", "jeg skal blir russ..", "drit å bli forstyrret i eksamenstiden", "men hun er jo så kul!" osv.. Noen tips om hva som kan gjøres i en situasjon der en må velge mellom 2 valg? Noen som har erfaring med kjæreste i russetiden? sånn btw, jeg slettet posten opptil flere ganger, men ctrl+z´et.. tenker plutselig at jeg har bestemt meg, men så har jeg ikke det likevell.. :S:S:S:S:S:S:SS:S hjeeeelp, drukner i forvirring.. :S:SSS Lenke til kommentar
Dassen Skrevet 27. desember 2010 Del Skrevet 27. desember 2010 Kanskje begynne å gjøre andre ting med jenta enn bare å ha sex for å finne ut av om du trives i henne i andre sammenhenger. Jeg mener, sex er viktig i et forhold, men jeg mener et parforhold bygger på andre ting også. Du sier hun er søt og kul, men liker du å prate med henne og gjøre typiske "kjæresteting" sammen? Finn ut av det og dersom hun er kjærestematerialet går det jo an å innlede et forhold nå før russetiden, som da blir en slags ultimat test for forholdet. For det er bare å slå fast at det er lettere å havne i buskene med en random russejente i løpet av russetiden enn det er å finne Apple-overskrifter på IT-avisen. Og det er selvsagt ikke særlig populært hos kjæresten dersom hun skulle finne ut. Jeg hadde kjæreste gjennom hele russetiden og var ikke utro. Var selvsagt mange fristelser, men jeg holdt meg i skinnet og er veldig takknemmelig for det nå i etterkant. Dersom du skulle finne ut at denne jenta du har funnet ikke er verdt å "ofre" russetidas goder for, er det jo ikke verre enn å gjøre det slutt. Du er 18 år og det er ikke uvanlig at forhold bare varer et par måneder. Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 27. desember 2010 Del Skrevet 27. desember 2010 Stemmer for å la henne gå, siden du ikke føler noe spes for henne og være i et forhold når du egentlig bare har lyst å pule alt som har en puls i russetiden ikke vil funke så bra, i mine øyne. Lenke til kommentar
Nyskjerrigperen Skrevet 27. desember 2010 Del Skrevet 27. desember 2010 Ikke bli sammen med henne. Hvis du ikke har følelser, og tenker i de banene du tenker, så er det lite snilt å bli sammen med henne for å "prøve" og deretter dumpe henne. Da leker du med hennes følelser. Lenke til kommentar
ToYBoi Skrevet 27. desember 2010 Del Skrevet 27. desember 2010 Hadde same prob for noen år siden. Endte med at kontakten ble kuttet og at jeg kjente at jeg faktisk hadde mer følelser enn jeg trodde. Når du først ikke kan få en ting, DA vil man virkelig ha den Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå