Viftestyreren Skrevet 27. desember 2010 Del Skrevet 27. desember 2010 (endret) Hei. :!: Husker jeg kjøpte meg et Logitech Z5500 anlegg i 2006. Så plutselig en dag, så døde det bare. Ingenting reagerte på noe. Jeg prøvde å bytte sikring, men den gikk hver gang jeg satt i stikk kontakta. Fant dette igjen under noen esker da jeg dreiv å flytta, så hadde vært strålende om jeg kunne fått det til å funke i nye leiligheten min! Det er jo ripefritt å som nytt utenom den lille minusen nevt over Hadde satt stor pris på hjelp her Endret 27. desember 2010 av Viftestyreren Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fsaSP0zV Skrevet 27. desember 2010 Del Skrevet 27. desember 2010 Kanskje en kaldlodding på forsterker eller strømforsyning? Ikke sikkert dette er lett å demontere for reparasjon, men har gjort det med hell på et annet Logitec-sett. Der viste det seg å være en dårlig lodding (krever selvsagt elektronikkompetanse og utstyr). Lenke til kommentar
RRhoads Skrevet 29. desember 2010 Del Skrevet 29. desember 2010 Det må da gå an å reklamere på dette, da det bare er 4 år gammelt? Lenke til kommentar
Viftestyreren Skrevet 30. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2010 Jeg kjøpte anlegget i 2006. Har sjekket opp med netshop.no å reklamasjonen har desverre gått ut. Så får åpne det å ta en titt på hva som kan være feil. Har jo loddesett osv å har gått elektro på VGs. Så får bare håpe jeg finner ut av hva feilen er.. Er jo ikke akuratt noe man kaster for å si det sånn Mvh Kim S. Lenke til kommentar
Shablagoy Skrevet 30. desember 2010 Del Skrevet 30. desember 2010 I utgangspunktet kunne du klaget, da det er et produkt som en minst kunne forvente at skal holde 5 år. Problemet er vel heller at det nå er gått så lang tid siden problemet oppstod, og det er vel noe som heter at man skal reklamere innen rimelig tid. Lenke til kommentar
RRhoads Skrevet 30. desember 2010 Del Skrevet 30. desember 2010 (endret) Jeg hadde stått på mitt der. Z-5500 er ment å holde vesentlig lengre enn to år, og derfor er 5 års reklamasjonsrett. Jeg hadde kontaktet Logitech, de er mye enklere å ha med å gjøre. Endret 30. desember 2010 av RRhoads Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå