Zachzi Skrevet 3. juli 2003 Del Skrevet 3. juli 2003 Heisann. Jeg integrerer siden page.php. Kode: $html_alb = "<center>n$ls001 <form action="" .$_SERVER['PHP_SELF']. "" method="get">n<select name="aname">n"; Kode: if ($j!=$pic) echo "<a href="" .$_SERVER['PHP_SELF']. "=$aname&pic=$j">[$j]<a>n"; Problemet er at når jeg trykker "vis" blir jeg sendt rett til hovedsiden. Da ser jeg at URL jeg har blitt sendt til er: index.php?aname=satan+da&pic=1 . Dit jeg skulle blitt sendt er: index.php?page=show&aname=satan+da&pic=1 . Jeg har prøvd litt forskjellig, men den page=show& vil ikke komme der den skal i linken. Tar alle forslag i mot med takk. -Zachzi Lenke til kommentar
magikern Skrevet 3. juli 2003 Del Skrevet 3. juli 2003 <a href"".$_SERVER['PHP_SELF']."?page=show&aname=$aname&pic=$j">[$j]</a>n"; tror det blir sånn Lenke til kommentar
Zachzi Skrevet 3. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 3. juli 2003 den har jeg prøvd, men linken blir fremdeles likedan Linken funker når jeg ikke includer show.php. Fatter ikke dette altså... Flere forslag ? Lenke til kommentar
magikern Skrevet 4. juli 2003 Del Skrevet 4. juli 2003 må vel se hva som står i index.php og muligens også show.php for å finne svar til deg... Lenke til kommentar
Zachzi Skrevet 4. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 4. juli 2003 Ok. Takker for hjelpen. Fikk løst problemet når jeg skiftet fra methotd=get til method=post i formen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå