Kosta Skrevet 27. desember 2010 Del Skrevet 27. desember 2010 Når jeg skrur på pcen begynner viftene å gå i ca. 1-2 sekund. Deretter starter pcen på nytt og alt blir gjentatt. Sånn forsetter det. Noen som kan hjelpe meg med dette problemet? Lenke til kommentar
geir__hk Skrevet 27. desember 2010 Del Skrevet 27. desember 2010 Hva har du gjort med maskinen (som du kanskje ikke burde ha gjort) ? Lenke til kommentar
Kosta Skrevet 27. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 27. desember 2010 Har ikke gjort så mye spesielt med pcen. Men har hatt problemer at den har låst seg i windows og hatt en del oppstart problemer. Men den har fungert i perioder, helt til den ikke starter opp nå. Måtte bytte ut routeren etter en utladning, og har en følelse at det kan ha sammenheng med det. Men litt rart at pcen har fungert i perioder, så krasjet osv. Nå er den helt død. Har en følelse at det kan være strømforsyningen eller hovedkortet som er røket. Setter pris på all hjelp jeg kan få Lenke til kommentar
Kosta Skrevet 28. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2010 Noen Tips/Råd på hva som kan være gale? Lenke til kommentar
Manlulu Skrevet 28. desember 2010 Del Skrevet 28. desember 2010 Strømforsyning eller hovedkort er det første jeg kommer på som kan være problemet Lenke til kommentar
briha Skrevet 28. desember 2010 Del Skrevet 28. desember 2010 Når jeg skrur på pcen begynner viftene å gå i ca. 1-2 sekund. Deretter starter pcen på nytt og alt blir gjentatt. Sånn forsetter det. Noen som kan hjelpe meg med dette problemet? Har du laptop eller stasjonær pc? Hvis det er en laptop, så kan du prøve å ta ut batteriet og koble den fra strøm i noen minutter. Det hjalp i hver fall på min kranglete laptop. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå