Stoddart Skrevet 1. januar 2011 Del Skrevet 1. januar 2011 Men det kan smake forskjellig, jeg har smakt både utrolig salt, utrolig "søtt" og smakløst Samme kan det være, for jeg får magesmerter om jeg svelger uansett Lenke til kommentar
Manfred Skrevet 1. januar 2011 Del Skrevet 1. januar 2011 De magesmertene er nok mer psykiske - på samme måte som noen brekker seg Lenke til kommentar
Stoddart Skrevet 1. januar 2011 Del Skrevet 1. januar 2011 De magesmertene er nok mer psykiske - på samme måte som noen brekker seg Ikke smerter i det jeg svelger... men dagen etter... Fikk det jevnlig en periode (ehe... jadda, så da vet dere det ) prøvde å finne en fellesnevner, og joda, jeg hadde svelget dagen før. Lenke til kommentar
Manfred Skrevet 1. januar 2011 Del Skrevet 1. januar 2011 De magesmertene er nok mer psykiske - på samme måte som noen brekker seg Ikke smerter i det jeg svelger... men dagen etter... Fikk det jevnlig en periode (ehe... jadda, så da vet dere det ) prøvde å finne en fellesnevner, og joda, jeg hadde svelget dagen før. Ingen logisk forklaring til at dette skal gi magesmerter, strengt tatt. Jevnlig en periode, ja... Grisegutten Lenke til kommentar
Stoddart Skrevet 1. januar 2011 Del Skrevet 1. januar 2011 Ingen logisk forklaring til at dette skal gi magesmerter, strengt tatt. Jevnlig en periode, ja... Grisegutten Ingenting man kan reagere på? hehe, har man fast følge, så har man det. Og man gjør jo det man liker, eh? Lenke til kommentar
Manfred Skrevet 1. januar 2011 Del Skrevet 1. januar 2011 Strengt tatt ikke noe å reagere på, nei. Det er stort sett proteiner og litt annen snacks Har ikke sagt at du ikke skal gjøre det, jeg hehe. Lenke til kommentar
Kasp0me Skrevet 3. januar 2011 Del Skrevet 3. januar 2011 Har hørt flere ganger at min er søt. Er jo en godtegris som faen da, vet ikke om det har noe og si.. Lenke til kommentar
Manfred Skrevet 3. januar 2011 Del Skrevet 3. januar 2011 Har hørt flere ganger at min er søt. Er jo en godtegris som faen da, vet ikke om det har noe og si.. Skal jeg sjekke for deg? Lenke til kommentar
VestkantTore Skrevet 4. januar 2011 Del Skrevet 4. januar 2011 Jeg har hørt mye om smaken til sæd. Jeg har hørt alt fra søtt til salt... Min egen sæd smaker salt, og jeg lurer: Smaker all sæd salt? Hakke smakt all sæd så det veit jeg ikke, men all sæd jeg har smakt har vært salt ja. Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 4. januar 2011 Del Skrevet 4. januar 2011 Til guttene som svarer at de har smakt sæd her: Dere snakker om deres egen, ikke sant? VestkantTore: all sæd du har smakt? Lenke til kommentar
VestkantTore Skrevet 4. januar 2011 Del Skrevet 4. januar 2011 Til guttene som svarer at de har smakt sæd her: Dere snakker om deres egen, ikke sant? VestkantTore: all sæd du har smakt? Yes, all sæden jeg har smakt. Min egen inkludert. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 4. januar 2011 Del Skrevet 4. januar 2011 Dem er vel homo eller bi da vettu. Lenke til kommentar
Balthier Skrevet 4. januar 2011 Del Skrevet 4. januar 2011 Noen andre som synes det lukter pannekakerøre`? 1 Lenke til kommentar
VestkantTore Skrevet 4. januar 2011 Del Skrevet 4. januar 2011 Dem er vel homo eller bi da vettu. Whatever.... Lenke til kommentar
Kasp0me Skrevet 4. januar 2011 Del Skrevet 4. januar 2011 Har hørt flere ganger at min er søt. Er jo en godtegris som faen da, vet ikke om det har noe og si.. Skal jeg sjekke for deg? haha nasty! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg