Vetle96 Skrevet 27. desember 2010 Del Skrevet 27. desember 2010 Jeg har hørt mye om smaken til sæd. Jeg har hørt alt fra søtt til salt... Min egen sæd smaker salt, og jeg lurer: Smaker all sæd salt? Lenke til kommentar
Skunkish Skrevet 27. desember 2010 Del Skrevet 27. desember 2010 Dude... Du skal ikke lure på hva all sæd smaker, og heller ikke spise din egen. 5 Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 27. desember 2010 Del Skrevet 27. desember 2010 Dude... Du skal ikke lure på hva all sæd smaker, og heller ikke spise din egen. Hvorfor ikke? Jeg bare spør. Hva er galt med det? 6 Lenke til kommentar
ze5400 Skrevet 27. desember 2010 Del Skrevet 27. desember 2010 Dude... Du skal ikke lure på hva all sæd smaker, og heller ikke spise din egen. Fordi? Om han har lyst til det må han da få lov? Hadde det vært hydrogencyanid det var snakk om, skulle jeg vært enig med deg, men dette er ikke farligere enn at han skal få spørre ivei vel? Har dog ikke svaret til dette. (Er på sett og vis litt glad for det ) Lenke til kommentar
Skunkish Skrevet 27. desember 2010 Del Skrevet 27. desember 2010 Dude... Du skal ikke lure på hva all sæd smaker, og heller ikke spise din egen. Hvorfor ikke? Jeg bare spør. Hva er galt med det? Etter min mening, så er det visse ting man ikke lurer på og gjør. 3 Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 27. desember 2010 Del Skrevet 27. desember 2010 Etter min mening, så er det visse ting man ikke lurer på og gjør. Det fikk jeg med meg. Men du svarte ikek på hvorfor du mener det. 1 Lenke til kommentar
Skunkish Skrevet 27. desember 2010 Del Skrevet 27. desember 2010 Etter min mening, så er det visse ting man ikke lurer på og gjør. Det fikk jeg med meg. Men du svarte ikek på hvorfor du mener det. Fordi det er direkte ekkelt å spise sin egen sæd. Lenke til kommentar
ze5400 Skrevet 27. desember 2010 Del Skrevet 27. desember 2010 Etter min mening, så er det visse ting man ikke lurer på og gjør. Det fikk jeg med meg. Men du svarte ikek på hvorfor du mener det. Fordi det er direkte ekkelt å spise sin egen sæd. Ja, du syns det - det betyr dog ikke at alle (TS) syns det. Folk har forskjellige meninger, og mye av hva folk gjør/mener kan du (og jeg for denslags skyld) finne direkte avskyelig. Det betyr dog ikke at de ikke skal gjøre det Lenke til kommentar
Skunkish Skrevet 27. desember 2010 Del Skrevet 27. desember 2010 Etter min mening, så er det visse ting man ikke lurer på og gjør. Det fikk jeg med meg. Men du svarte ikek på hvorfor du mener det. Fordi det er direkte ekkelt å spise sin egen sæd. Ja, du syns det - det betyr dog ikke at alle (TS) syns det. Folk har forskjellige meninger, og mye av hva folk gjør/mener kan du (og jeg for denslags skyld) finne direkte avskyelig. Det betyr dog ikke at de ikke skal gjøre det Ja, jeg forstår at jeg kanskje formulerte meg litt feil på starten. Det jeg mente å få fram var at det var min mening om emne. Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 27. desember 2010 Del Skrevet 27. desember 2010 Jeg syns nå at det er sånn at forventer man at dama skal smake på sæden så kan man vel smake selv og? Jeg har smakt, som sikkert veldig mange andre og har... Min er salt så det er sagt. 1 Lenke til kommentar
Magiii Skrevet 27. desember 2010 Del Skrevet 27. desember 2010 (endret) Laget en avstemning om det er noen som har smakt sitt eget sæd, du finner den her. Virker som det er svært få som faktisk smaker på sitt eget sperm. Selv holder jeg på å kaste opp bare ved og tenke på det. Endret 27. desember 2010 av Magiii Lenke til kommentar
Abnormaxie Skrevet 29. desember 2010 Del Skrevet 29. desember 2010 Såvidt jeg vet smaker all sæd salt; hvor sterkt salt det smaker varierer. Lenke til kommentar
Kokobananas Skrevet 29. desember 2010 Del Skrevet 29. desember 2010 Smaken varierer etter hva sædens "opphavsmann" har inntatt av matvarer. Noen ganger smaker det nesten utelukkende søtt, men det tilhører sjeldenhetene. Så godt som alltid kan man kjenne en undertone av salt, og som regel er saltsmaken den dominerende. Utfra mine egne erfaringer, vel å merke.. Lenke til kommentar
majiiis Skrevet 29. desember 2010 Del Skrevet 29. desember 2010 Heldigvis har jeg blitt gitt evnen til å overse smaksløkene mine, så jeg har aldri kjent spesielt etter hva det smaker. Hvis man svelger trenger man ikke akkurat dra det rundt i munnen for å kjenne essensen av det. Hadde jeg vært gutt hadde jeg smakt på min egen, tror jeg Lenke til kommentar
Manfred Skrevet 29. desember 2010 Del Skrevet 29. desember 2010 Smaken varierer fra person til person, fra dag til dag... Det kommer mya an på hva man har spist. Spiser man ananas, f.eks skal visstnok spermen få en god smak. Røyker man smaker spermen gammel sur røyk Generelt sett smaker det egentlig ikke så mye, men heller oftere mot salt enn søtt. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 30. desember 2010 Del Skrevet 30. desember 2010 Vanilje (stang, ikke sukker) og blåbær skal visst også ha positiv effekt på smaken har jeg blitt fortalt. Men for mye blåbær kan visst også sette farge så ikke overriv, guttaboys. Mørk sprit, benozodiasiepaner og cannabis gir visstnok negativ smaksendring så hold dere unna det. 1 Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 30. desember 2010 Del Skrevet 30. desember 2010 Så greit at jeg skal til å lage creme brulee med vaniljestang i da:P Dama krever dessert på nyttårsaften :O 1 Lenke til kommentar
Lilac1 Skrevet 31. desember 2010 Del Skrevet 31. desember 2010 Vanilje (stang, ikke sukker) og blåbær skal visst også ha positiv effekt på smaken har jeg blitt fortalt. Men for mye blåbær kan visst også sette farge så ikke overriv, guttaboys. Og blå sæd er noe man skal prøve å unngå? 2 Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 31. desember 2010 Del Skrevet 31. desember 2010 Det viktigste å unngå i slike emner er å gjøre alle spørsmål til normdiskusjoner. Trådstarter spør hvordan det smaker, ikke om man skal smake. Det kan man diskutere i andre tråder, dersom man på død og liv føler for å fortelle verden hvordan man skal leve sitt liv. Selv er jeg som kjent tilhenger av Kardemommeloven. Den sier "Du skal ikke plage andre", ingenting om at "Du skal ikke smake på din egen sæd". En annen ting vi kan klare oss uten er moroposter av typen "Nei, det er bare din". En slik slettes. Geir 3 Lenke til kommentar
Læremester Skrevet 1. januar 2011 Del Skrevet 1. januar 2011 Spørsmålstiller kommer med et enkelt og ærlig spørsmål, men får mange kronglete svar, synes jeg. Sæd er salt for at salt må til for at liv kan skapes. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg