Gå til innhold

Kamptråd - Birmingham vs Manchester United

Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fy faen, dommerne at it again. Og btw så skulle Terry hatt 2 gule til sammen på mandag. Here we fukin go again. Please Gibson, gå vekk. SÅ dere kontringen hvor det var bare han og Berba mot EN forsvarsspiller?? HVA FAEN holder han på med der??? Og skuddet hans var også en god mulighet. Ja han hadde en assist, men det er faen meg ikke nok. Vi var drittdårlige uansett men fortsatt, Gibson skulle fikset 0-2 utrolig lett. Svakt. Og ja, fuck dommerne.

Lenke til kommentar

Jeg har ingen forståelse for at Gibson får tyn idag, knapt spilt de siste månedene. Gjør en hederlig innsats i motsetning til andre. Ellers stiller jeg spørsmåltegn med stallen når Sir Alex ikke gjør flere utskiftninger etter forrgie kamp som kom så tett. Likevel B'ham hadde ingenting, dommeren ga dem et mål, før det hadde de absolutt null! Forsvarer seg i en potetåker med alle mann sparkende og hylende. I tillegg er det jo Highbury størrelse på banen, gjør det ikke enklere. Når dommeren i tillegg gjør brølere så blir det ikke lett.

Nei vi er kanskje grå sentralt, men det er ikke rart at vi spiller dårlig mot et kjipt B'ham. Sur Uavgjort, men det er likevel noe vi kan tåle om formen fra de foregående kampene fortsetter. Og Giggs, faen som ELSKET at han knallet ned Bowyer!

Til det med Rooney, hva faen, sett han på benken! Hvis vi ikke har noen som er god nok til å ta fra han plassen når han spiller på 20%, hent Welbeck tilbake, selg Chicarito og Macheda, kjøp noe nytt! Nå setter jeg ting ekstremt på spissen. Men vi har ikke råd til å ha en spiss som det der, sett han ut av laget. Ta grep. Hva skal vi med X antall spisser som tydeligvis ikke er god nok for de første 11? Gi Macheda en fair sjanse sammen med Berba. Hva som helst, jeg vil bare ikke se at en spiller skal spille så drit han bare vil, men likevel ikke bli truet av noen. Evra er også totalt ute av form btw, hva skjedde idag? Vi stanget sentralt, men hadde null bredde siden Evra var alt for tilbakeholden, null bevegelighet til tider. Han trenger hvile.

MOM er helt klart Giggs. Kampen ble som forventet, er såklart misfornøyd med 1-1. Det er likevel ikke noe stygt resultat imo. I tillegg er juleprogrammet ekstremt tøft, så jeg forventer ikke full pott.

City kan forresten gå i lufta.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Vi hadde vel tapt uten ham i dag

Du er ikke sann. Med Nani på kant hadde vi skapt MYE mer enn det vi gjorde med dritten Gibson.

vent litt, var det ikke for god stund siden dere ville henge Nani og selge ham? :hmm:

Presiser hvem du snakker til. jeg har aldri villet selge han

Generelt sett folk her inne i forumet, blant annet Goldwing :)

Lenke til kommentar

Det er ikke generelt sett, Fox. De som ville ha han vekk på det tidspunktet ropte høyest, slik de alltid gjør. Det var en god del som ville beholde han og gi han tid. Det er leit at vi ikke evner å drepe kampen. Vi var ikke gode nok i går og hadde marginene i mot oss. Jeg prøver å ta med meg det positive som at Berbatov scorer på bortebane og fortsetter å vise at han er sulten på mål. Han er også nær å score ett til (skuddet i stolpen). Jeg er også sikker på at Rooney får en ketchupeffekt når han får sitt første spillemål. Valencia er tilbake i januar, Nani kommer nok tilbake snart.

Vi er fortsatt ubeseiret. Det er frustrerende at vi ikke leder tabellen soleklart. Det er frustrerende at spillerne ikke spiller opp mot sitt beste, og det vil være frustrerende å se tilbake på sesongen hvis vi ikke tar gullet. Det er derimot tettere i toppen i år og jeg har tro på at alt kan skje, dette er sesongen hvor Chelsea kan havne utenfor topp 4.

Lenke til kommentar

Målet var offside, assistert av en hands. Zigic (hands) Bowyer (offside).

Du glemte å nevne at fyrtårnet hoppet på Rio også. Det skulle ha vært et frispark der også.

Resultatet i seg selv er ikke dårlig, men det er måten det kommer på som er irriterende. St. Andrews har etter hvert blitt en slitebane for samtlige gjestende lag. Birmingham har kun tapt én av de siste 25 kampene der.

Lenke til kommentar

Hvem? Hva med Hellen Keller?

Jeg leser ofte dine innlegg for økt innsikt i verdensproblemene, og en svært sjelden gang ser jeg en logisk brist som må kommenteres. Ta det positivt - holder jeg kjeft betyr det at ditt innlegg var en mann av ditt kaliber verdig.

edit: etter å ha tørket søvnen ut av augene forstod jeg hva du mente :-)

Endret av kloffsk
Lenke til kommentar

Ingen av borteresultatene våre er så dårlige isolert sett, men det er antallet uavgjort som er skuffende. Seier hjemme og uavgjort borte er nesten blitt en regel. Noe av grunnen ligger vel i tapet av Ronaldo og formsvikten til Rooney. Vi har ikke den samme offensive kreativiteten

Lenke til kommentar

Enig,samt mangel på bredde offensivt.Men det er ikke så ille,vi har et kurant forsprang.Hvis rasstappen Rooney klarer å nå en viss formtopp før påske kan dette gå veien.Håper Cleverley hentes hjem også,han kan bidra med masse energi og mål fra venstrekanten.Sentralt også forsåvidt,og det trengs nok når Ando tar kneet eller drar på fylla igjen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...