Gå til innhold

Kamptråd - Birmingham vs Manchester United

Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vi hadde vel tapt uten ham i dag

Du er ikke sann. Med Nani på kant hadde vi skapt MYE mer enn det vi gjorde med dritten Gibson.

Er det med eller uten krykker?

Amputer gjerne begge bena hans, han ville fortsatt ha skapt mer.

Får se på den positive siden da. Top of the league! Unbeaten! :)

Lenke til kommentar

Vi leder nå i værtfall ligaen.

Ja enn så lenge. Jeg er i hvertfall lei av å se United gi fra seg poeng gang på gang borte, når var det United egentlig tok en seier sist borte? Det at vi ligger på toppen skyldes bare en ting: Flaks. Hadde det ikke vært for at Chelsea har vært unormale svake i år hadde de ledet med 12-15 poeng.

Også på overtid, akkurat som mot Everton.

Fortsetter dette så ender vi på fjerdeplass. Vi har fortsatt mange vanskelige bortekamper som på Emirates, Anfield, White Hart Lane, Stamford Bridge osv. Og siden vi har sluttet å vinne bortekamper så blir jo dette tap eller uavgjort.

Lenke til kommentar

Vi hadde vel tapt uten ham i dag

Du er ikke sann. Med Nani på kant hadde vi skapt MYE mer enn det vi gjorde med dritten Gibson.

Er det med eller uten krykker?

Amputer gjerne begge bena hans, han ville fortsatt ha skapt mer.

Får se på den positive siden da. Top of the league! Unbeaten! :)

Greit jeg gir meg. Gi Manchester United til City. Kanskje vi kan vaske toalettene

Lenke til kommentar

Ja enn så lenge. Jeg er i hvertfall lei av å se United gi fra seg poeng gang på gang borte, når var det United egentlig tok en seier sist borte? Det at vi ligger på toppen skyldes bare en ting: Flaks. Hadde det ikke vært for at Chelsea har vært unormale svake i år hadde de ledet med 12-15 poeng.

Fortsetter dette så ender vi på fjerdeplass. Vi har fortsatt mange vanskelige bortekamper som på Emirates, Anfield, White Hart Lane, Stamford Bridge osv. Og siden vi har sluttet å vinne bortekamper så blir jo dette tap eller uavgjort.

Hva med veddemålet?

1000 kroner på at City ikke vinner ligaen. Tør du å sette penger der ordene dine er?

Lenke til kommentar

Hva med veddemålet?

1000 kroner på at City ikke vinner ligaen. Tør du å sette penger der ordene dine er?

Det skulle ikke forundre meg at de vant ligaen. United har hatt flaks med få bortekamper i år og har vært gode hjemme. Men etter nyttår så kommer dette til å straffe seg, for da kommer mange vanskelige bortekamper.

Og hvilke stjernespillere skaffer City seg i Januar? De har aldri vært nærmere seriegull, og da vil de selvfølgelig gjøre alt for å vinne.

Flere lokale supportere har de også, mens United har turister (som oss)

Lenke til kommentar

Aldri vert nermere seriegull? Ikke de sesongene de har tatt seriegull heller?

Forslår du blir City fan jeg. De trenger flere turister og du fortjener ikke Manchester United.

Flaks? Jeg vil heller si at vi har hatt uflaks

Få bortekamper..? Er det flaks å få kampene våre avlyst?

Ja vi hadde jo tapt/spilt uavgjort i de kampene som ble avlyst uansett, så dermed er det litt flaks at vi leder ligaen nå

Tapt? Ja vi har tapt uforvelig mange kamper denne sesongen så vi hadde helt sikkert tapt dem

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...