Blårens Skrevet 2. januar 2011 Del Skrevet 2. januar 2011 Bestiller på nett og henter pakken på Gardermoen? Den muligheten har du og det er gratis. Jeg måtte betale 1000kr i frakt for å få det hit opp i Nord. Er det gratis frakt til Gardemoen? Men jeg skjønner ikke helt. Får man med 40 kg vektskiver eller 70? Det vil spille en stor rolle når jeg tar valget! 70kg vekter Når du trykker beregn frakt så ser du en liste over forskjellige valg. Du kan da velge å hente pakken fra speditør på Gardermoen Lenke til kommentar
Nani95 Skrevet 2. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2011 (endret) Bestiller på nett og henter pakken på Gardermoen? Den muligheten har du og det er gratis. Jeg måtte betale 1000kr i frakt for å få det hit opp i Nord. Er det gratis frakt til Gardemoen? Men jeg skjønner ikke helt. Får man med 40 kg vektskiver eller 70? Det vil spille en stor rolle når jeg tar valget! 70kg vekter Når du trykker beregn frakt så ser du en liste over forskjellige valg. Du kan da velge å hente pakken fra speditør på Gardermoen Så du mener det er det beste jeg kan gjøre? Er det skikkelig kvalitet på greiene da? =) Tenkte egentlig å kjøpe denne benken fra XXL også kjøpe vekter i tillegg? For jeg trenger egentlig ikke manualene som kommer med i den pakken. Har manualer fra før av :-) EDIT: Så nettopp at denne benken er satt ned til kun 999,- Er det mulig a bruke det som knebøystativ tror dere? Endret 2. januar 2011 av Nani95 Lenke til kommentar
jahas Skrevet 2. januar 2011 Del Skrevet 2. januar 2011 (endret) hjemmegym er kjekt, men jeg ville valgt sats. du kan lære mye av andre, samtidig som det er hyggeligere å trene der. Noen gjør dumme ting som du kan humre litt av, mens andre sitter på store kunnskaper og kan hjelpe deg. Samtidig får du alt mulig utstyr. Jeg føler at det å bruke et treningsstudio gjør økta ekstra morsom Endret 2. januar 2011 av jj_89 Lenke til kommentar
Nani95 Skrevet 2. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2011 hjemmegym er kjekt, men jeg ville valgt sats. du kan lære mye av andre, samtidig som det er hyggeligere å trene der. Noen gjør dumme ting som du kan humre litt av, mens andre sitter på store kunnskaper og kan hjelpe deg. Samtidig får du alt mulig utstyr. Jeg føler at det å bruke et treningsstudio gjør økta ekstra morsom Sant, men tror ikke det er verdt pengene Blir fort opp i 35000 for 5 år Og jeg skal trene en del med en kompis. Han har multigym hjemme, og jeg kjøper benk og vekter. Det blir jo gøy =) Lenke til kommentar
jahas Skrevet 2. januar 2011 Del Skrevet 2. januar 2011 hjemmegym er kjekt, men jeg ville valgt sats. du kan lære mye av andre, samtidig som det er hyggeligere å trene der. Noen gjør dumme ting som du kan humre litt av, mens andre sitter på store kunnskaper og kan hjelpe deg. Samtidig får du alt mulig utstyr. Jeg føler at det å bruke et treningsstudio gjør økta ekstra morsom Sant, men tror ikke det er verdt pengene Blir fort opp i 35000 for 5 år Og jeg skal trene en del med en kompis. Han har multigym hjemme, og jeg kjøper benk og vekter. Det blir jo gøy =) Jo sant, det er svindyrt. Hvis du trener med kompiser får dere sikkert det gøy uansett! Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 3. januar 2011 Del Skrevet 3. januar 2011 Sats her i stavanger har ikke oplymisk størrelse på vektene noe som gjør markløft ganske vondt! Dessuten har de blitt fæle på å konsentrere seg om apparater og sal-timer, mens de glemmer den viktige vektløftingen. Lenke til kommentar
Nani95 Skrevet 3. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2011 Sats her i stavanger har ikke oplymisk størrelse på vektene noe som gjør markløft ganske vondt! Dessuten har de blitt fæle på å konsentrere seg om apparater og sal-timer, mens de glemmer den viktige vektløftingen. Er olympisk størrelse veldig viktig? Jeg har tenkt til å kjøpe en vanlig 25mm stang. Kan jeg ikke ta bare plassere den oppå 2 vektskiver på hver side når jeg tar mark, slik at den blir ca like høy som en olympisk? Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 3. januar 2011 Del Skrevet 3. januar 2011 Stor forskjell i belastning på ryggen hvis du må 2-4 cm lengre ned (iallefall for en gutt på 190cm..) Lenke til kommentar
Nani95 Skrevet 3. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2011 Stor forskjell i belastning på ryggen hvis du må 2-4 cm lengre ned (iallefall for en gutt på 190cm..) Men funker det ikke å bare legge stanga oppå 2 vektskiver på hver side? Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 3. januar 2011 Del Skrevet 3. januar 2011 Da må du jo bruke litt konsentrasjon på å treffe disse skivene, bommer du litt vil du fort få et sett ødelagt (eventuelt kroppsdeler) Men for all del, det går jo! Lenke til kommentar
Nani95 Skrevet 3. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2011 Da må du jo bruke litt konsentrasjon på å treffe disse skivene, bommer du litt vil du fort få et sett ødelagt (eventuelt kroppsdeler) Men for all del, det går jo! Hehe, men altså, bør en nybegynner bruke masse penger på olympiske greier? Eller bør jeg bare prøve det jeg sier og se hvordan det går? For vekter er jo lett å selge så vidt jeg vet, for de går jo ikke ned i verdi. Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 3. januar 2011 Del Skrevet 3. januar 2011 Jeg har ikke fasiten, uttaler meg kun fra min egen erfaring. Jeg ville nok heller ikke brukt 10000,- ekstra for å få olympiske størrelser, men en tusen-lapp ekstra ville jeg sagt det var verd. Lenke til kommentar
Blårens Skrevet 3. januar 2011 Del Skrevet 3. januar 2011 (endret) Så du mener det er det beste jeg kan gjøre? Er det skikkelig kvalitet på greiene da? =) Tenkte egentlig å kjøpe denne benken fra XXL også kjøpe vekter i tillegg? For jeg trenger egentlig ikke manualene som kommer med i den pakken. Har manualer fra før av :-) EDIT: Så nettopp at denne benken er satt ned til kun 999,- Er det mulig a bruke det som knebøystativ tror dere? Tja bekymrer meg ikke akkurat for at at noe skal knekke Bare pass på å stramme boltene nok så er det solid som bare det. Vektskivene er god nok kvalitet i massevis for hjemmetrening. Endret 3. januar 2011 av MongoMan Lenke til kommentar
Nani95 Skrevet 4. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2011 Da har jeg kjøpt benken fra XXL. Men hvor uheldig er ikke jeg a? Skada meg mens jeg monterte benken, og nå blir det ikke trneing på MINST EN UKE. Mens benken står der ferdig montert og bare frister som f***. Haha, håper det gir meg ekstra "pump" når jeg endelig får trene ihvertfall! Blir nok en del knebøy da, for det var albuen jeg skadet. Lenke til kommentar
UaeX Skrevet 4. januar 2011 Del Skrevet 4. januar 2011 Jaja, har lest igjennom her, å jeg anbefaler deg å ha litt god musikk på, spotify (er en fordel i forhold til treningssentre) så du får litt "stemning". Bruker bare 190,- her i tromsø på et studio som er veldig bra Lenke til kommentar
Nani95 Skrevet 5. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2011 Jaja, har lest igjennom her, å jeg anbefaler deg å ha litt god musikk på, spotify (er en fordel i forhold til treningssentre) så du får litt "stemning". Bruker bare 190,- her i tromsø på et studio som er veldig bra Jess, kjøpte nettopp noen nye høyttalere og greier, så det skal nok funke fett! 190? Wow, det var billig!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå