0usty Skrevet 26. desember 2010 Del Skrevet 26. desember 2010 Hei! Norman Antivirus setter 2 filer i karantene. Jeg vet at disse ikke er farlige, men hvordan får jeg de ut av karantene igjen? Jeg har prøvd å trykke gjennopprett, men det tar bare noen sekunder før de er tilbake i karantene. Lenke til kommentar
LysDiode Skrevet 27. desember 2010 Del Skrevet 27. desember 2010 Det skal gå an å lage en unntaksregel for enkelte filer, slik at programmet ignorerer disse filene. Lenke til kommentar
0usty Skrevet 27. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 27. desember 2010 Vet du, eller noe andre, hvordan man gjør det? At filene blir ignorert altså Lenke til kommentar
LysDiode Skrevet 27. desember 2010 Del Skrevet 27. desember 2010 Jeg prøvde for en tid tilbake på skole pc'n, men fikk ikke gjorde da dette var sperret. men kom inn i menyen, fikk bare ikke valgt programmer å utelukke. Avinstallerte Norman så kan ikke si noe eksakt, men se etter noe med "unntak", "spesielle regler", "tillat programmer" eller noe ala det. Husker iallefall at når du først er inne i riktig meny, så kunne jeg bla meg nedover på siden og knappen for å komme inn dit hvor man velger unntak, var nesten nederst på siden. Er ikke så lett å forklare når man ikke har programmet foran seg, men håper du finner ut av det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå