demiurgen Skrevet 3. juli 2003 Del Skrevet 3. juli 2003 jeg har et JVC gr-DVL 9000 (mini dv pal) kamera. jeg putter min 4pin fw plugg inn i kamera og min 6pin fw plugg i fwkortet på pcn. ingenting skjer.....?????? premier klarer ikke å finne kameraet???? noen som kan hjelpe meg med dette???? Lenke til kommentar
Videoutstyr, Arne Skrevet 3. juli 2003 Del Skrevet 3. juli 2003 Hva bruker du av fw kort i maskinen? Bruker du noe Pinnacle, Canopus eller Matrox? Hvilken versjon av Premiere? Ser du kameraet i enhetsbehandling? Hvilken versjon av Windows bruker du? Lenke til kommentar
demiurgen Skrevet 3. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 3. juli 2003 texas inst. OCHI compliant IEEE 1394 Host controller premier 6.0 windows 2000 kan ikke se kameraet noe sted... Lenke til kommentar
adonis Skrevet 4. juli 2003 Del Skrevet 4. juli 2003 I Windows 2000 skal kameraet komme i en egen gruppe 'Bildeenheter' ('Imaging Devices'). Om du ikke har videokameraet her, er det heller lite håpe for at Premiere skal finne det... Kanksje et tips å forsøke å koble FireWire-kabelen til en av de andre FireWire-kontakene (om du har, da) eller forsøke med en annen FireWire-kabel. Sørg for at kameraet alltid står i avspillingsmodus (VTR/VCR). Lenke til kommentar
Videoutstyr, Arne Skrevet 4. juli 2003 Del Skrevet 4. juli 2003 Hvis ikke du ser kameraet i enhetsbehandling under "Bildeenheter" eller som "1394 DV Device" under "Lyd- video- og spillkontrollere" vil jeg tro det er noe galt med firewire kortet ditt. Snakk med leverandøren av det for å få fikset det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå