Missen Skrevet 26. desember 2010 Del Skrevet 26. desember 2010 (endret) Hei! Har nylig fått et problem med min pc, en hp pavilion, er vel en to år gammel nå. Hvis batteriet er fulladet og jeg ikke har laderen i, slår den seg plutselig av etter ca en halv times tid. Går ikke an å slå den på igjen uten at laderen er koblet til. Noen som vet hvorfor den gjør det? Kan tenke meg at det er en 50 % batteri igjen når den gjør dette. På forhånd takk Endret 26. desember 2010 av Missen Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 26. desember 2010 Del Skrevet 26. desember 2010 Høres veldig typisk ut som et dårlig batteri. At du har bare en 1/2 times kapasitet etter 2 år er vel ikke urimelig. Lenke til kommentar
Missen Skrevet 29. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2010 Vet ikke om det har noe å si, men den slår seg av når det står at den har mellom 50 og 55 % batteritid igjen. Den har aldri slått seg av før den er nedi 10 %. Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 29. desember 2010 Del Skrevet 29. desember 2010 Når batteriet er dårlig så fungerer ikke den indikatoren lenger. Så det er ikke uvanlig at den går rett fra 50% til null. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå