Daskeladden Skrevet 26. desember 2010 Del Skrevet 26. desember 2010 Hei, jeg er en gutt som ikke riktig er 18 år enda.. og min mor sier jeg ikke får lov til å kjøpe black ops, men jeg har fått henne til å kjøpe 18 grense spill til meg før Har dere noen argumenter for å kjøpe Black ops og eventuelt noen motargumenter? Takker på forhånd for svar! Lenke til kommentar
pcandmachelper Skrevet 26. desember 2010 Del Skrevet 26. desember 2010 - alle vennene dine har d - grensa er satt fordi d er blodig spill, men du liker blodig - skal gjøre d bedre på skolen - beste spillet i året lykke til med fightinga Lenke til kommentar
TheSleepwalker Skrevet 26. desember 2010 Del Skrevet 26. desember 2010 Siden du aldri har noe å gjøre kan du enten sitte inne å game, eller begynne å røyke, henge på gata hele natta, begynne med dop og bli ungdomskriminell. Lenke til kommentar
cozmos Skrevet 26. desember 2010 Del Skrevet 26. desember 2010 *Sånn at jeg kan irritere de over 18 som spiller ved å syte i mic'en med min stemmeskifte-stemme hver gang jeg dør *Noen må jo anklage alle andre for å jukse *Få doktorgrad i engelsk *Alle vennene mine har det Lenke til kommentar
Daskeladden Skrevet 26. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 26. desember 2010 hmm.... veldig gode råd her! vurderer å legge inn litt syting og Lenke til kommentar
Mariofrans Skrevet 26. desember 2010 Del Skrevet 26. desember 2010 Spillet går ut på mer enn å drepe alle en ser, det som er morsomt er konkuransen om hvem som er best. Aldersgrensen er bare veiledende, du har lov til å spille 18 års spill selv om du er 10, i motsetning til alkohol som du Må være 18 for å kjøpe. Eller bare kjøp spillet uten lov, gjem det hver kvelds sÅ hun ikke tar det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå