ZepukkU Skrevet 26. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 26. desember 2010 (endret) Hei. Vurderer for tiden å gå til innkjøp av et nytt lydkort. Det jeg primært "bruker" lyden til er spill og musikk. Budskjettet ligger på maks 1 000,- Jeg har et stk Logitech Z-5500 anlegg. (5.1) Har sett for meg denne og denne, men vet ikke hvilken som passer meg. Denne har jeg også sett litt på. Nå har jeg veldig lite/ingen peiling på hva jeg helt bør se etter i et lydkort, men etter anmeldelser og annet, virker de tre kortene som gode kanditater. Tileggsinfo: OS: Windows 7 Ultimate 64 bit Hovedkort: Asus P6TD Deluxe Jeg er åpen for innspill på andre lydkort. Takker for svar Endret 27. desember 2010 av ZepukkU Lenke til kommentar
BlueEAGLE Skrevet 26. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 26. desember 2010 Jeg anbefaler aldri creative Lenke til kommentar
ZepukkU Skrevet 26. desember 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 26. desember 2010 Jeg anbefaler aldri creative Hva vil du anbefale da? Lenke til kommentar
BlueEAGLE Skrevet 27. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 27. desember 2010 Hvis valget står mellom Creative og noe annet så anbefaler jeg det andre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå