Gå til innhold

PL: 27.12.10 Arsenal v Chelsea, Ashburton Grove


Xanman

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Lukasz Fabianski - 7

 

Bacary Sagna - 7

Laurent Koscielny - 7.5

Johan Djourou - Hadde Drogba i lomma gjennom 90 minutter. Hvem hadde trodd det? 8

Gael Clichy - Ikke til å stole på. 5.5

 

Cesc Fabregas - Startet sloppy, var en gigant i andre omgang. 8

Alexandre Song - 7.5

Jack Wilshere - 7

 

Samir Nasri - 7

Robin van Persie - 7

Theo Walcott - 8

Lenke til kommentar

Chelsea hadde tre britiske spillere på banen, Arsenal hadde to :) Big different? Man.Utd hadde bare fire i første 11'ern på forrige kamp.

 

Helt riktig at det er for lite, men det er i det minste to mere enn Arsenal og vi byttet inn Gibson.

Egentlig så har det fuck all og si. Jeg heier på Arsenal, ikke england. Bryr meg midt i ræva om engelskmenn mener vi ødelegger deres landslag. Internasjonal fotball er bare crap uansett.

  • Liker 8
Lenke til kommentar

Deilig som jøda å se dritten Terry rusle flau og slukøret av banen.

 

Det "verste" er at jeg tror Bolton tar poeng av Chelsea på onsdag. Det er deres boogeylag og Bolton skal man faan ikke kimse av.

 

Chelsea hadde tre britiske spillere på banen, Arsenal hadde to :) Big different? Man.Utd hadde bare fire i første 11'ern på forrige kamp.

 

Helt riktig at det er for lite, men det er i det minste to mere enn Arsenal og vi byttet inn Gibson.

Egentlig så har det fuck all og si. Jeg heier på Arsenal, ikke england. Bryr meg midt i ræva om engelskmenn mener vi ødelegger deres landslag. Internasjonal fotball er bare crap uansett.

x2. Så lenge det finnes en fightingspirit, sjel og litt engelsk mentalitet i folka er det carebear hvor de kommer i fra.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ426FqLv6

Fy faen, så herlig. Endelig fikk vi vist det horelaget hvem som er sjefen i London. Vi slo dem 100% fortjent.

 

Noen andre som fikk med seg feiringen til Walcott i slow-motion ? Det er noe av det vakreste jeg har sitt på tv i hele mitt liv. :love:

Lenke til kommentar

Chelsea hadde tre britiske spillere på banen, Arsenal hadde to :) Big different? Man.Utd hadde bare fire i første 11'ern på forrige kamp.

 

Helt riktig at det er for lite, men det er i det minste to mere enn Arsenal og vi byttet inn Gibson.

Egentlig så har det fuck all og si. Jeg heier på Arsenal, ikke england. Bryr meg midt i ræva om engelskmenn mener vi ødelegger deres landslag. Internasjonal fotball er bare crap uansett.

 

For meg er det en del av sjelen i et lag

Lenke til kommentar

Deres lag Man U, Arsenal, Liverpool, City, Tottenham taper jo aldri. Men for oss andre, som har lag som stadig rykker ned og taper hver kamp, vi bytter lag inntill laget vi 'før' holdt med vinner igjen, og forstår at seirer tiltrekker publikum.

 

Jeg holder med City/Sunderland nå, skal bestemme meg ordentlig for hvem i morgen. Hva er neste kamp for disse lagene?

du kødder vell?

 

Du må være den eneste supporteren i verden som gjør dette (forututenom unger mellom 6-9år) :rofl:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...