Corey Skrevet 27. desember 2010 Del Skrevet 27. desember 2010 Herlig å høre på Townsend i studio nå, som slakter Terry! Lenke til kommentar
Ashraf Skrevet 27. desember 2010 Del Skrevet 27. desember 2010 Dere vant, og det var vel fortjent. Kjempestort og vinne mot ett skadet dyr, hva? Chelsea, FØR kampen, spilte for å unngå nedrykk, nå blir det nok nedrykk for oss i Chelsea, da. Men jeg har uansett bare noen generelle spørsmål: Hvem var den neger'n som kom inn for Chelsea i det 55. min og fikk til èn stor mulighet, men det var for motstanderlaget? Er Lampard fortsatt skadet siden han ikke var på banen eller benken? Må man ta trenerkurs for å bli trener i en toppklubb, eller holder det bare med legendestatus i AC Milan og Italia for å bli trener for en middelhavsfarer i ENGLAND? Jeg er stolt av Chelsea, de begynte å spille fotball i dag, fra det 70 - 80 minuttet :-) Hvis ditt lag ledet 3-0, hva ville du gjort videre, da, hva det er 40 min igjen? Walcott scorte, Nasri scorte og Robin van Persie var tilbake og scorte 2-0-målet, nå vet jeg ikke hvem som tok det målgivende frisparket som Gudjohnsen scoret på, eller, jeg vet ikke hvem det var, men han lignet Gudjohnsen. Hvem var det som tok MP og M? Tippet på Kuppongen en 5-0-seier til Arsenal, men det ble ikke 1000 kroner tjent der, nei :-( Arsenal var ett bedre lag i denne kampen, nå lurer jeg bare på hvem som blir ny trener på Stamford Bridge? En barndomsvenn av Abramovich? Ja, dere bryter rekken med tap mot oss, generelt. Men på hjemmebane har vi fortsatt en fordel. Jeg holder jo med ett London-lag, inntill videre, så jeg håper at dere vinner serien fremfor Man Utd, de må jekke seg ned litt. Please vinn mot dem på Em... Men inntill Chelsea vinner en kamp igjen, noe de aldri gjør med Drogba og Lampard på laget, så holder jeg med Sunderland :-) Lenke til kommentar
Prinz Poldi Skrevet 27. desember 2010 Del Skrevet 27. desember 2010 "The best league in the world." Ta den, Barca og La Liga! Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 27. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 27. desember 2010 Cesc er så sinnsvakt sexy med skjegg. 1 Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 27. desember 2010 Del Skrevet 27. desember 2010 Herrefred så godt dette var, Song var syk. En stor seier for fotballen! Bare så synd det ikke er for britisk fotball Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 27. desember 2010 Del Skrevet 27. desember 2010 Grattis til Arsenal-folka. Deilig at Chelsea fortsatt er dårlige. Liker også mye bedre å knive med Arsenal enn Chelsea. Lenke til kommentar
stizzen Skrevet 27. desember 2010 Del Skrevet 27. desember 2010 (endret) @Ashraf Endret 27. desember 2010 av stizzen Lenke til kommentar
Cryflopp Skrevet 27. desember 2010 Del Skrevet 27. desember 2010 hehe, for en herlig personlighet Cesc har , ville dele flaska med Wallcott Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 27. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 27. desember 2010 Genial FIFA-metafor av Walcott. Fortjent MoM. Håper han får mye spilletid fremover, han har virkelig imponert denne sesongen. Skikkelig måltjuv har han blitt. 1 Lenke til kommentar
Prinz Poldi Skrevet 27. desember 2010 Del Skrevet 27. desember 2010 Well ehhhh, I believeeeehh overall we fucked Chelsea in the ass. 5 Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 27. desember 2010 Del Skrevet 27. desember 2010 Var i dårlig form mener du vel. De var på vei tilbake mot Tottenham. Men jeg orker ikke gjenta meg selv flere ganger. Dere vant, og det var vel fortjent. Kjempestort og vinne mot ett skadet dyr, hva? Dette blir leth. Du er litt teit du, ikke sant? 6 Lenke til kommentar
Latias Skrevet 27. desember 2010 Del Skrevet 27. desember 2010 Men inntill neste seier holder jeg med City og Sunderland :-) Nei, jeg er ingen medgangsupporter, men når laget ditt taper, da må du slutte å heie på dem. Det er det man kaller ekte supportere ja. 6 Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 27. desember 2010 Del Skrevet 27. desember 2010 Flotte greier å komme hjem til en 3-1 seier over Chelsea =) Har sittet på toget fra Trondheim i hele dag og gikk glipp av kampen Får se den i reprise på ATVO! Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 27. desember 2010 Del Skrevet 27. desember 2010 Men inntill neste seier holder jeg med City og Sunderland :-) Nei, jeg er ingen medgangsupporter, men når laget ditt taper, da må du slutte å heie på dem. Hva i helvete? Lenke til kommentar
Cxz Skrevet 27. desember 2010 Del Skrevet 27. desember 2010 For en underholdende kamp! Dette var en kamp mellom menn og seniorer, og jeg må virkelig si meg fornøyd med hvordan Arsenal holdt presset oppe i så å si hele kampen. 1 Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 27. desember 2010 Del Skrevet 27. desember 2010 Han er bare en helt vanlig pengehoresupporter Limbeck. Lenke til kommentar
Big Tone Skrevet 27. desember 2010 Del Skrevet 27. desember 2010 Herrefred så godt dette var, Song var syk. En stor seier for fotballen! Bare så synd det ikke er for britisk fotball Nå må du gi deg din jævla xenophob! Deilig seier, kan ikke beskrives med noe annet. Song blir for meg MoM, gjør jobben sin og vel så det idag. Bare spør Lampard. Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 27. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 27. desember 2010 Haha, Chelsea har tre poeng på de seks siste ligakampene. Laget består av umotiverte gamlinger. Synkende skip, anyone? Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 27. desember 2010 Del Skrevet 27. desember 2010 "The best league in the world." Ta den, Barca og La Liga! Ingen som betviler det. Barcelona er fortsatt verdens beste lag dog. Uansett. Herlig intervju med Cesc og Walcott, slikt kan man like. Synes det var veldig fortjent og det var deilig å se Chelsea bli ydmyket nok en gang. Lurer på hva slags rolle de får denne sesongen, ute av gullkampen er de så og si allerede. Også veldig fantastisk at jeg har Cesc på FPL, spess som kaptein. Han er endelig tilbake, og post-match intervjuet forteller om en bedre innstilling og kommende storkamper for han. Synd han må stå over neste. Walcott er jeg litt forundret over. Synes han presterer godt de fleste gangene han spiller i år, og farten alene er nok til å ødelegge motstanderen. Likevel spiller han ikke mye. Laget dere stilte idag, + Vermaelen og muligens Tech 9 bør være deres beste 11. 1 Lenke til kommentar
fox Skrevet 27. desember 2010 Del Skrevet 27. desember 2010 Chelsea hadde tre britiske spillere på banen, Arsenal hadde to Big different? Man.Utd hadde bare fire i første 11'ern på forrige kamp. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå