Gå til innhold

PL: 27.12.10 Arsenal v Chelsea, Ashburton Grove


Xanman

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dere vant, og det var vel fortjent. Kjempestort og vinne mot ett skadet dyr, hva?

 

Chelsea, FØR kampen, spilte for å unngå nedrykk, nå blir det nok nedrykk for oss i Chelsea, da. Men jeg har uansett bare noen generelle spørsmål:

 

Hvem var den neger'n som kom inn for Chelsea i det 55. min og fikk til èn stor mulighet, men det var for motstanderlaget?

 

Er Lampard fortsatt skadet siden han ikke var på banen eller benken?

 

Må man ta trenerkurs for å bli trener i en toppklubb, eller holder det bare med legendestatus i AC Milan og Italia for å bli trener for en middelhavsfarer i ENGLAND?

 

Jeg er stolt av Chelsea, de begynte å spille fotball i dag, fra det 70 - 80 minuttet :-)

 

Hvis ditt lag ledet 3-0, hva ville du gjort videre, da, hva det er 40 min igjen?

 

Walcott scorte, Nasri scorte og Robin van Persie var tilbake og scorte 2-0-målet, nå vet jeg ikke hvem som tok det målgivende frisparket som Gudjohnsen scoret på, eller, jeg vet ikke hvem det var, men han lignet Gudjohnsen. Hvem var det som tok MP og M?

 

Tippet på Kuppongen en 5-0-seier til Arsenal, men det ble ikke 1000 kroner tjent der, nei :-(

 

Arsenal var ett bedre lag i denne kampen, nå lurer jeg bare på hvem som blir ny trener på Stamford Bridge? En barndomsvenn av Abramovich?

 

Ja, dere bryter rekken med tap mot oss, generelt. Men på hjemmebane har vi fortsatt en fordel.

 

Jeg holder jo med ett London-lag, inntill videre, så jeg håper at dere vinner serien fremfor Man Utd, de må jekke seg ned litt. Please vinn mot dem på Em...

 

Men inntill Chelsea vinner en kamp igjen, noe de aldri gjør med Drogba og Lampard på laget, så holder jeg med Sunderland :-)

Lenke til kommentar

"The best league in the world." Ta den, Barca og La Liga!

Ingen som betviler det. Barcelona er fortsatt verdens beste lag dog.

 

Uansett. Herlig intervju med Cesc og Walcott, slikt kan man like. Synes det var veldig fortjent og det var deilig å se Chelsea bli ydmyket nok en gang. Lurer på hva slags rolle de får denne sesongen, ute av gullkampen er de så og si allerede.

 

Også veldig fantastisk at jeg har Cesc på FPL, spess som kaptein. Han er endelig tilbake, og post-match intervjuet forteller om en bedre innstilling og kommende storkamper for han. Synd han må stå over neste.

 

Walcott er jeg litt forundret over. Synes han presterer godt de fleste gangene han spiller i år, og farten alene er nok til å ødelegge motstanderen. Likevel spiller han ikke mye. Laget dere stilte idag, + Vermaelen og muligens Tech 9 bør være deres beste 11.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...